شاه کلید پرونده بانک سرمایه بالاخره از پرده بیرون آمد

در جلسه اخیر دادگاه بانک‌ سرمایه، نماینده دادستان به نقش امیرحسین کریمیان داماد معروف سردار ... اذعان کرد.

《امیرحسین کریمیان》 داماد سردار تورج.د.ز که در یک پرونده دیگر حکم زندان (به گفته نماینده دادستان حبس ابد!) گرفته اما قانونی از کشور خارج شده!

امیرحسین کریمیان از طریق شرکت‌های گلگون‌تجارت، لوله سازی زاگرس و باران تجارت وام گرفته و املاکش در کرج را بعنوان وثیقه گذاشته است.

در جلسه اخیر دادگاه بانک سرمایه، نماینده دادستان به نقش امیرحسین کریمیان داماد معروف سردار … اذعان کرد.

نه تنها دیگر امین کریمی واهی نیست بلکه مشخص شده امین کریمی کارمند امیرحسین کریمیان بوده است!

مافیای فساد چگونه توانسته بود ۵ سال مالک اصلی شرکت‌های کاغذی امین کریمی و کارفرمای او امیرحسین کریمیان را مخفی کند؟

او جزو باند جهانگیر قوچانی بود که کارشان‌ جعل سند بوده و به گفته آقای قهرمانی نماینده دادستان، سال ۹۵ در پرونده کرج به حبس ابد محکوم شده اما به زندان نرفته و مانند رنجبر و شاهرودی فراری می‌شود!

آقای رئیسی بخواهید مستندات دادگاه بانک سرمایه را برایتان بیاورند. مافیای فساد سه سال قوه‌قضائیه را منحرف کرد تا هم منکر امین کریمی باشند و هم منکر امیرحسین کریمیان اما آقای قهرمانی نماینده دادستان در جلسه اخیر می‌گوید 《 سال ۹۵ به ما گفتند ممکن است مالک شرکت‌های کارتن‌خواب امین کریمی باشد》 !

آقای رئیسی، تحقیق کنید چطور مافیای فساد، یک فرد جعلی میلیاردر را بعنوان کارتن‌خواب، به قوه قضاییه تحمیل کرد تا آن شاهد دروغین مدعی شود شرکت‌های کاغذی متعلق به امامی است ( بدون سند) و حالا با جسارت و درایت قاضی مسعودی مقام، مشخص شده هم شاهد کارتن‌خواب دروغ بوده و هم با پیدا کردن امین کریمی و حضور شاهدین مشخص شده مالک امین کریمی بوده نه امامی!

و حال یک گام بالاتر: پیدا شدن امیرحسین کریمیان که به گفته نماینده دادستان با حکم حبس ابد فراری شده و مالک ملک‌هایی بوده که بعنوان وثیقه شرکت‌های وام‌گیرنده گذاشته شده است.

آقای رئیسی با این سخن مهم نماینده دادستان، یک بازرس ویژه بگذارید که چرا سال ۹۵ مسئولان وقت این پرونده سراغ این کد اطلاعاتی مهم نرفتند؟

آقای رئیسی خبر دارید کریمیان داماد سردار تورج.د.ز سال ۹۸ از کشور فرار کرده درحالی که حکم حبس ابد (یا ۵۰ سال حبس) داشته؟

آقای رئیسی خبر دارید در جلسه اخیر دادگاه، نماینده دادستان‌ برای اولین‌ بار اعلام کرد《 بله از ضعف‌های دستگاه قضا است که امیرحسین کریمیان فرار کرده است》

آقای قهرمانی ضعف دستگاه قضا یا نفوذ مافیای فساد؟ شما در جلسه دادگاه گفتید سال ۹۵ به اسم امین کریمی رسیدید، چرا حتی احضار نشده؟

اگر همان سال کریمی احضار و بازجویی می‌شد و‌ به کارفرمایش امیرحسین کریمیان داماد سردار تورج.د.ز می‌رسیدند، امروز‌ با تأسف نمی‌گفتند امیرحسین شازده داماد، سال ۹۸ با این حکم حبس سنگین، فرار کرده است؟

آقای رئیسی، با توجه به اطلاعاتی که نماینده دادستان، در مورد سه شرکت گلگون‌تجارت، لوله سازی زاگرس و باران تجارت داشتند، آیا کافی نبود آن ملک‌های جعلی را ریشه‌یابی می‌کردند و به امیرحسین کریمیان می‌رسیدند.

آقای قهرمانی نماینده دادستان، از سال ۹۵ که به گفته خودتان به اسم امین کریمی رسیدید آیا نمی‌شد با بازرسی، بررسی و احضار و … مانع از فرار امین کریمی و پس از آن امیرحسین کریمیان شد؟ ۳ سال وقت کافی نبود؟

امیرحسین کریمیان از طریق آقای آرمان علمایی در بانک‌ سرمایه (آرمان به طرز عجیبی پرونده‌اش از دادگاه‌های استجازه خارج و وارد کیفری ۲ شد!) وام‌های کلان گرفته بود.

آقای رئیسی بازرس ویژه بگذارید و ببینید در مرحله دادسرا چه اتفاقاتی افتاده که این همه کد اطلاعاتی تازه در دادگاه و با جسارت قاضی شما، در حال برملا شدن است!

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا