تکمیل پوشش همراه اول در سواحل مکران در محدوده هرمزگان

مدیرمخابرات منطقه هرمزگان از تکمیل پوشش همراه اول در سواحل مکران در محدوده استان هرمزگان از روستاهای ساحلی شرق بندرعباس تا لیردف جاسک خبر داد.

به گزارش اشکان نیوز ، امیر یگانه طی دو ساله اخیر با پیگیری‌های شخص وزیر ارتباطات و استاندار هرمزگان اعلام کرد: که با همتی بلند از سوی کارکنان همراه اول در استان هرمزگان، پوشش تلفن همراه در سواحل مکران از روستاهای ساحلی شرق بندرعباس تا لیردف جاسک تکمیل شده است.

وی گفت: بسیاری از سایت‌های جدید ایجاد شده در سواحل مکران در محدوده استان هرمزگان از نسل سوم و یا چهارم ارتباطی هستند که امکان بهره‌مندی مردم مناطق عمدتا روستایی این محدوده از اینترنت پرسرعت را نیز فراهم آورده‌اند.

به گفته مدیر مخابرات منطقه هرمزگان، در سه ساله اخیر به اندازه کل تاریخ ارتباطات همراه در استان هرمزگان، تکنولوژی جدید در شهرها و روستاهای استان ایجاد شده به طوری که کل تکنولوژی‌های ارتباطی در استان در سال ۹۷ معادل ۹۵۰ سایت بود اما اکنون بیش از ۲۱۰۰ سایت ارتباطی در استان داریم.

یگانه از دستورات اخیر وزیر ارتباطات در اختصاص بیش از ۲۲۰ کیلومتر فیبرنوری به هرمزگان به منظور استفاده در توسعه شبکه ارتباطی بشاگرد و بخش احمدی نیز تقدیر کرد و عنوان داشت: تا پیش از پایان سال این فیبرها در این دو منطقه عملیاتی خواهد شد تا مشکل دیرینه مردم این دو منطقه نیز رفع شود و ما بتوانیم به مردم خوب این مناطق نیز خدمات مناسب و در شأنی ارائه کنیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: توسعه خدمات ارتباطی در سواحل مکران یک وظیفه برای ما در قبال فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در توسعه این منطقه است و کاری ویژه در این زمینه در مخابرات هرمزگان صورت گرفته تا بتوانیم یکی از نیازهای اصلی مردم این منطقه را تحقق بخشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا