امیر یگانه صبح امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: تغییرات فنی لازم به منظور بهبود و ارتقای کیفیت اینترنت خانگی و تجاری در هرمزگان در تمامی شهرها انجام شده است.
وی افزود: این اقدام در راستای سیاستهای کلان وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران به منظور تقویت بسترهای دورکاری کارمندان ادارات و دستگاهها، آموزش از راه دور دانشآموزان و دانشجویان و ضرورت ماندن مردم در خانهها برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا انجام شده است.
مدیر مخابرات منطقه هرمزگان همچنین به اختصاص ۱۰۰ گیگابایت ترافیک رایگان به مشترکان اینترنت خانگی و اِعمال آن در تمامی اشتراکهای فعال اشاره و عنوان کرد: شمارههای تماس مخابرات از جمله ۲۰۱۱۷ برای اعلام خرابی، ۲۰۰۰ برای پرداخت بدهی و اطلاع از میزان بدهی تلفنهای ثابت و همراه، ۲۰۲۰ و ۲۰۱۰ برای مشترکین دیتای خانگی و تجاری و ۱۱۸ برای اعلام شماره مشترکان نیز برای ارائه خدمات غیرحضوری در نظرگرفته شده است که به طور شبانهروزی در خدمت مردم برای پاسخگویی هستند.
یگانه ادامه داد: فرآیند بهبود پهنای باند به تناسب مصرف در هر منطقه مناسب سازی و اجرا شده و ادامه نیز خواهد داشت.
انتهای پیام