۲۰ سایت تلفن همراه در هرمزگان طی یک ماه اخیر به ۳G تبدیل شدند

مدیرمخابرات منطقه هرمزگان از تبدیل 20 سایت تلفن همراه در مناطق روستایی هرمزگان به 3G خبر داد.

به گزارش اشکان نیوز ، امیر یگانه امشب در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای با اشاره به شتاب گرفتن توسعه شبکه تلفن همراه اول در ماه‌های اخیر در استان، عنوان کرد: طی ۲.۵ سال اخیر بیش از ۱۱۰۰ تکنولوژی ارتباطی در استان از نسل سوم و چهارم نصب شده است که معادل کل ۱۸ سال پیش از آن است.

وی افزود: در یک ماهه اخیر با تلاش شبانه‌روزی خانواده مخابرات هرمزگان، ۲۰ سایت جدید تلفن همراه به نسل سوم ارتباطی ارتقا یافته‌اند که بیورچ بشاگرد، گوین بندرخمیر، کناردان گاوبندی (پارسیان)، حمیران گاوبندی (گاوبندی)، عمانی گاوبندی (پارسیان)، برکه دوکا گاوبندی (پارسیان)، چهواز گاوبندی (پارسیان)، ام سی کوهستک، پشته کیش رودان، سرباران میناب، پوم پیشانکی میناب و درپهن میناب از جمله آن هستند.

مدیرمخابرات منطقه هرمزگان همچنین اضافه کرد: سایت‌های بندرمعلم بندرلنگه، حمیران بندرلنگه، برکه سفلین بندرلنگه، نخل یوسف بندرلنگه، مغویه بندرلنگه، نخل میر بندرلنگه، سرریگ اول بندرعباس و سایت دوم جلابی بندرعباس توسط شرکت مخابرات استان در طی چند روز گذشته راه اندازی شده است و مردم عزیز این مناطق می‌توانند از این خدمات در تلفن‌های همراه هوشمند خود بهره‌مند شوند.

به گفته یگانه، برای ارتقای این سایت‌ها به ۳G به زیرساخت‌های فیبر و تجهیزات و تکنولوژی‌های جدید ارتباطی نیاز بوده که با پیگیری استاندار، نمایندگان و همراهی ویژه وزیر ارتباطات میسر شده است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا