بالاخره امین کریمی را یافتند و دادگاه مالک شرکت‌های کاغذی (معروف به کارتن‌خواب) را پیدا کرد!

فردا از يک اسم جديد در بانک سرمايه رونمایی خواهیم کرد؛ کارچاق کن بانک سرمايه وكيلى است بنام ... که باید متتظر برخورد قاطع قوه‌قضاییه با این آقای وکیل دلال قضایی باشیم. منتظر باشيد.

۱- قاضی مسعودی مقام، با شجاعت در حالی که مافیای فساد تلاش می‌کرد تا او به امین کریمی نرسد، دستور تحقیقات مجدد را داده و بالاخره امین کریمی در لندن پیدا شد!

۲- در حالی که کیفرخواست، نماینده دادستان و بازپرس ۵ سال عنوان می‌کردند که امین کریمی «فردی واهی» است اما حالا بعد از ۲۰ جلسه، بالاخره قاضی مسعودی‌ مقام از طریق شاهدین و مواجهه حضوری با امین‌ کریمی در انگلیس، به این نکته رسید که امین کریمی نه تنها وجود دارد بلکه فرار کرده و به انگلیس رفته است.

۳- نفس اینکه آقای مسعودی‌ مقام به کیفرخواست شک کرد و دستور تحقیق داد تا ثابت شد امین کریمی 《شاه‌کلید شرکت‌های کاغذی ضمانت‌گذار》 وجود خارجی دارد، جای تشکر دارد.

۴- در جلسه اخیر دادگاه، با امین کریمی صحبت شده و مشخص شده وی نه اسم جعلی‌ست، نه کارتن‌خواب؛ بلکه مالک ۵ شرکت کاغذی (موسوم به کارتن‌خواب‌ها) ساکن انگلیس است و اگر آقای قاضی، همت نمی‌کرد، تا شاهدین به صحن دادگاه بیایند و بدون ترس از مافیای فساد به ملاقات و کار برای امین کریمی شهادت بدهند، طبق کیفرخواست الان، مالک شرکت‌های کاغذی، محمد امامی و امیر فرزان راد بود!

۵- خبر بسیار مهم دیگر اینکه فردی به نام عیسی‌وند دیروز در دادگاه شهادت داده: خیابان ۱۷ سعادت آباد پلاک … طبقه سوم با امین کریمی ملاقات داشتم و ایشان من را به دولت‌شاهی معرفی کرد.

*این شهادت‌های چندگانه جلسات اخیر در دادگاه که شاهدها به صراحت عنوان کردند در شرکت‌های کاغذی برای امین کریمی کار می‌کردند، مافیای فساد را شوکه کرد.

۶- نماینده دادستان در جلسات اولیه دادگاه بانک سرمایه، مصر بود «امین کریمی، واهی است» و تا لبه انداختن بار جرم‌های امین کریمی به گردن امامی جلو رفته بود، اما دیروز در جلسه دادگاه حرف‌های کیفرخواست و گذشته‌اش در صحن دادگاه را پس گرفته است و این نتیجه اقدام قاضی برای تن ندادن به کیفرخواست و دادن دستور تحقیق بوده است.

*فیلم صحبت‌های قهرمانی در جلسات دادگاه قبل از اینکه ما به افشاگری در مورد هویت《امین کریمی》 بپردازیم، را ببینید.

فردا از یک اسم جدید در بانک سرمایه رونمایی خواهیم کرد؛ کارچاق کن بانک سرمایه وکیلى است بنام … که باید متتظر برخورد قاطع قوه‌قضاییه با این آقای وکیل دلال قضایی باشیم. منتظر باشید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا