انتظار از آیت‌الله‌خامنه‌ای برای کنترل درگیری‌های قوا

مردم برای نان شب محتاج هستند، بیماری کرونا جان مردم را می‌گیرد، فقر سارقان را به جان مردم انداخته‌است، روح و روان مردم آشفته و خراب است، فقدان امنیت ذهنی و ترس از آینده در مردم بیداد می‌کند و مسئولان جمهوری‌اسلامی به جای آرام کردم این فضا به جان هم افتادند و یقه یکدیگر را سر مسائل گوناگون می‌گیرند.

نیروهای امنیتی بر سر ترور سعی در تبرئه خود و متهم کردن دیگران دارند، رییس دولت سعی در کوچک کردن رییس مجلس دارد، رییس مجلس سعی در ضایع کردن امور رییس دولت را دارد، نهادها و افراد وابسته به یک جریان قدرت سعی در تهدید و تخریب جماعت دیگری را دارند، وزیر سعی در زیر سوال بردن معاونش دارد و معاون آبروی وزیر را می‌برد و … که مردم نیز نظاره گر هستند!

در این بین بزرگان دینی که یا مشغول اموری خاص هستند یا با توجه به بی‌اثر بودن توصیه‌های‌شان به مسائل ورود نمی‌کنند، هاشمی‌شاهرودی از این دنیا رفته و شورای حل اختلاف قوا به بایگانی ارجاع‌شده است، مجمع تشخیص مصلحت نیز خود دچار چنددستگی و اختلاف است، امثال مهدوی‌کنی، هاشمی‌رفسنجانی و … هم نیستند که پا در میانی کنند.

در این بین انتظاری وجود دارد که آیت‌الله‌خامنه‌ای با وجود جایگاهی که در نظام جمهوری‌اسلامی دارند به این همه آشفتگی پایان دهند و فضا را آرام کنند.

مردم ایران گناهی ندارند که مجبور هستند این سطح از گرفتاری اقتصادی، روحی و روانی را تحمل کنند؛ زندگی همه از فقیر و غنی تا قدرتمند و مستضعف را استرس و تشویش فراگرفته‌است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا