گاف‌های شوی مجازی مافیای فساد امین کریمی در پشت پرده دادگاه امامی

مافیای فساد در جلسه اخیر دادگاه امامی، رسوایی به‌ بار آورده و نماینده بانک سرمایه بالاخره پذیرفته است که «اشتباه کرده‌اند و سبب فراری شدن بدهکاران بزرگ بانک سرمایه مانند خاندان شاهرودی، عبدالله رنجبر پسر عمه صادق لاریجانی و خاندان موحدی و حاجی میری از وابستگان به آیت الله‌های بزرگ کشور شده‌اند»

اما از هراس اینکه فسادیاب، رسوایشان کرده با عجله خواستند بار دیگر گرگ در لباس میش، مدعی مبارزه با فساد شوند، اما دوباره گاف بزرگتری دادند.

یک برگ سند منتشر کردند که در آن شرکت توسعه نفت و گاز سرمایه (۷۰ درصد مالکیت بانک سرمایه و ۳۰ درصد مالکیت امامی) یکی از شرکت‌های امین کریمی را برای خرید قیر معرفی کرده است و باز با عجله نوشتند این سند نشان می‌دهد این شرکت‌های ضمانت بگیر مال امامی است! تا بار دیگر تلاشی مذبوحانه کنند نام امین کریمی را کمرنگ کنند؛ اما کجا گاف دادند؟
 
مالک ۷۰ درصد شرکت توسعه نفت و گاز، بانک سرمایه بوده است. از طرفی شرکت امین کریمی ضمانت نامه‌هایش را از بانک سرمایه گرفته است و به تمام خریداران قیر در ایران اعلام کرده ۱۸۰ هزار تن قیر برای فروش دارد. از من می‌خرید؟ 

شرکت توسعه نفت و گاز سرمایه، که مالک ۷۰ درصد آن بانک سرمایه است هم  شرکت امین کریمی را به قیر پاسارگاد معرفی کرده و گفته ما از سهمیه قیر اینها _ شرکت‌های کاغذی ضمانت نامه بگیر _ میخریم!

از قضا همان ۳۰ درصد مالکیت امامی با قیمت قیری که امین کریمی در شرکت ضمانتی‌اش معرفی کرده مخالفت می‌کند و در نهایت قیر را نمی‌خرند! پس گاف اول مافیای فساد این است که معرفی‌نامه صورت گرفته اما در نهایت قیری از این سهمیه خریداری نشده است.

به همین دلیل سندی که رسواهای مجازی مافیای فساد منتشر کردند دقیقا سند برائت امامی و اتهام امین کریمی است!

چون اگر شرکت ضمانت نامه‌ای متعلق به امامی بود که معامله‌شان می‌شد اما می‌بینید که نفت و گاز سرمایه به دلیل مخالفت امامی حتی یک تن قیر از این شرکت به اصطلاح کارتن خواب امین کریمی نمی‌خرد!

رسواهای مجازی مافیای فساد موضوع این نیست که به کاهدان زدید از این به بعد به افشای بیشتر دروغ‌هایتان خواهم پرداخت تا بدانید دیگر نمی‌توانید مانند گرگ در لباس میش ظاهر شوید.

یک نامه اداری را منتشر کردید و تصور کردید افکار عمومی فریب می‌خورد؟ شهامت دارید استعلامی که دادگاه از نفت و گاز پاسارگاد گرفته را منتشر کنید تا ببینید شرکتی که امامی مالک ۳۰ درصدش بوده _ نفت و گاز سرمایه _ حتی یک تن قیر از سهمیه شرکت کارتن خواب فیک (متعلق به امین کریمی) دریافت نکرده.

 بارنامه دارید؟ ببینید نفت و گاز پاسارگاد سندی دارد که از سهمیه شرکت کارتن خواب امین کریمی یک تن قیر به اسم شرکت توسعه نفت و گاز سرمایه تحویل کشتیرانی شده است؟ سند بازرسی، بارنامه، کشتیرانی، حمل را منتشر کنید! نمی توانید! چون قیری از سهمیه این شرکت کارتن خواب خریداری نشده است. به کاهدان می‌زنید و فرض می گیرید مخاطب احمق است و با یک نقاشی فریب می‌خورد.

حالا ما می‌گوییم نقشه مافیا کجا است: امین کریمی و شرکتهایی که به دروغ گفتند متعلق به کارتن خواب هاست.

شرکتی که #بانک_سرمایه به او ۱۰۰ میلیارد ضمانت‌نامه داده شرکت‌های #امین_کریمی بوده است!

حالا نکته دوم ؛ فرض یک شرکت هندی، آمریکایی، تایوانی، سهمیه قیر ۱۰۰ میلیاردی این شرکت کاغذی را می‌خرید. آیا آن وقت می‌گفتید این شرکت آمریکایی مالک شرکت‌های امین کریمی است!?

یقه کسی که ۱۰۰ میلیارد ضمانت‌نامه گرفته و خیلی تصادفی نه کارتن خواب که امین کریمی بوده را بگیرید. نمی‌توانید چون تا دیروز می‌گفتید امین کریمی وجود ندارد و امروز در هیات‌ شما بلوا به پا شده با رسوایی‌تان چه کنید! این آغاز کار است.

تا ساعاتی دیگر رسوایی بزرگ #بانک_سرمایه در مورد فراری دادن بدهکاران را منتشر می‌کنم.

پشت پرده دادگاه امامی

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا