آقایان این ننگ با رنگ پاک نمی‌شود

این ادعا درحالی است که از جمله اولین تصمیمات حسن روحانی در سال ۹۲ و بعد از ریاست جمهوری‌اش، محدود کردن فعالیت‌های این شهید در وزارت دفاع بوده است.

حمید رسایی: تیم رسانه‌ای دولت که بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، وی را مدافع و حامی برجام اعلام کرد، با انتشار این عکس ادعا کرده که شهید فخری‌زاده معمار برجام بوده و از جمله افرادی است که همراه ظریف نشان دولتی دریافت کرده! جالب است که تاکنون معمار برجام، روحانی و ظریف بودند و لاریجانی هم همراه آنها اما اکنون معمارش تغییر کرده!

این ادعا درحالی است که از جمله اولین تصمیمات حسن روحانی در سال ۹۲ و بعد از ریاست جمهوری‌اش، محدود کردن فعالیت‌های این شهید در وزارت دفاع بوده است.

این نشان نیز نه بواسطه خدمات و تاییدات آن شهید از برجام بلکه به دلیل خدمات وی به عنوان پدافند هسته‌ای بوده است.

آقای فریدون عباسی که در آن مقطع رییس سازمان انرژی اتمی و از حامیان این شهید بویژه در روزهای نخست ریاست جمهوری روحانی بوده، در توییتی ارتباط این مدال با برجام را تکذیب کرده است.

آقایان! ننگ برجام با رنگ دروغ‌بافی پاک نمی‌شود.

رسوایی خبرگزاری دولت برای فرار از انتقادها نسبت به درز اطلاعات دانشمندان هسته‌ای

خبرگزاری دولتی «ایرنا» امروز تصاویری از مراسم اهدای نشان خدمت به خاطر اقدامات هسته ای شهید فخری‌زاده را با عنوان «نشان خدمت “برجام” بر سینه فخر ایران» منتشر کرد

این در حالی است که نشان و تقدیر یادشده مربوط به فعالیت‌های شهید در زمینه پدافند هسته‌اى بین سال‌هاى ٩٢-٩۴ یعنى دوران ماقبل برجام بوده است

روز گذشته، واعظی، رییس دفتر رییس جمهور نیز طی یادداشتی در روزنامه ایران نوشته‌بود: «این شهید بزرگوار به دلیل نقش‌آفرینی در توسعه و بالندگی صنعت صلح‌آمیز هسته‌ای، ‌نشان درجه دو خدمت از دست رئیس‌جمهور دریافت کرد»

به نظر می رسد تن دادن به این دروغ که قابلیت پیگیری حقوقی برای خانواده شهید و همکاران وی دارد بیشتر برای فرار از فشار منتقدین در خصوص نقش برجام در لو رفتن اطلاعات شهید فخری‌زاده و ترور او است/مپتا

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا