سرنوشت نامعلوم اعتصاب غذای نماینده مجلس!

یکی از اتفاقاتاتی که در هفته های گذشته که بسیار مورد توجه قرار گرفت مربوط به ماجرای اعتصاب غذای نماینده مردم شهربابک در مجلس بود.

۲۵ آبان مصطفی رضا حسینی قطب آبادی اعلام کرد که در اعتراض به وضع اقتصادی مردم در مجلس دست به اعتصاب غذا می زند و گفته بود من تا رفع مشکلات مردم حوزه انتخابیه‌ام به اعتصاب غذایی‌ام ادامه می‌دهم.

آفتاب یزد نوشت:«دو هفته از زمان اعتصاب غذای نماینده مردم شهر بابک گذشته و عموماً در این زمان تجربه ثابت کرده شاهد اخباری باشیم که هر اعتصاب کننده‌ای دست کم به دلیل از حال رفتگی به بیمارستان یا درمانگاه برای تزریق سرم منتقل شده باشد. اما هیچ خبر جدیدی یافت نشد.»

در ادامه گزارش ادعا شده تلاش برای گفت و گو با این نماینده بی اثر بوده و او فقط در پیامکی نوشته: «سلام در جلسه هستم». وی در پاسخ خواستار وقت برای یک گفتگوی کوتاه شد اما از سوی این نماینده پاسخی داده نشد.

تماس‌های بعد از پیامک نیز به جایی نرسید! بعد از اینکه موفق به تماس نشدیم به سراغ گوگل رفتیم تا جستجو کنیم از اعتصاب این نماینده آیا خبر جدیدی وجود دارد یا خیر! به هرحال دو هفته از آن زمان گذشته و عموماً در این زمان تجربه ثابت کرده اخباری را شاهد باشیم که هر اعتصاب کننده‌ای دست کم به دلیل از حال رفتگی به بیمارستان یا درمانگاه برای تزریق سرم منتقل شده باشد.

با تجربه‌ای هم که از نمایندگان داریم اگر چنین اتفاقی می‌افتاد حتما رسانه‌ای می‌شد. اما هیچ خبر جدیدی یافت نشد. گویی با ۱۴روز اعتصاب غذا و احتمالا اعتصاب «آب»، آب از آب تکان نخورده و این نماینده درحال رتق و فق امور است!

در این زمینه یکی از نمایندگان به «آفتاب یزد» گفت: نماینده شهر بابک در همان روزهای ابتدایی اعتصاب غذا در حال صرف صبحانه در رستوران مجلس دیده شده است.

منبع آفتاب یزد

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا