چرا در دادگاه بانک سرمایه این سؤال‌ها بی‌پاسخ مانده است؟

مگر شرکت‌های کاغذی، حواله این محموله‌ها را نداشتند؟ چرا در مورد این حواله‌ها صحبت نشده است؟ چه کسی این محصولات را خریده است؟ پولش را چه کسی پرداخت کرده؟ اسناد انبارها گم شده است؟

آقای رئیسی، بازرس ویژه بگذارید تا فقط به این سوالات پاسخ دهد.

آیا امامی تنها خریدار ۴ هزار تنی قیر از شرکتی که ۱۸۰ هزار تن حواله قیر داشته، بوده است؟

آیا امامی پول قیرهای خریداری شده را واریز نکرده و بعدا قیر را تحویل نگرفته است؟

اگر شما از حواله شرکتی که فروشنده ۱۸۰ هزار تن قیر است به اندازه ۴ هزار تن استفاده کنید و قبل از تحویل هم پول را بپردازید، مالک آن شرکت حساب می‌شوید؟

سؤال مهم دیگر: امامی تنها ۴ هزار تن قیر از ۱۸۰ هزار تن قیر را خریده است. بقیه قیر کجا رفته؟ چه کسی آن قیرها را خریده است؟

پول آن ۱۷۶ هزار تن دیگر را داده اند؟ اسناد انبار مشخص است، چه کسی آن قیرها را تحویل گرفته است؟

مگر می‌شود یک کیفرخواست این میزان گاف داشته باشد؟

همین سوال‌ها در مورد گندم، ذرت، مرغ، گوشت و فولاد مطرح است؟
مگر شرکت‌های کاغذی، حواله این محموله‌ها را نداشتند؟ چرا در مورد این حواله‌ها صحبت نشده است؟ چه کسی این محصولات را خریده است؟ پولش را چه کسی پرداخت کرده؟ اسناد انبارها گم شده است؟

مگر می‌شود شما بگویید ۵ شرکت کاغذی هر کدام ۱۰۰ میلیارد تومان حواله این کالاها را داشتند و سراغ هیچکس نروید و بگویید چون امامی از سهمیه ۱۸۰ هزار تنی قیر یکی از این محموله‌ها، ۴ هزار تن خریده (پولش را هم داده است) کلا مالک این ۵ شرکت است؟

تنها یک معرفی‌نامه به آقای مدرسی کارمند امامی وجود دارد که قیر ترخیص کند، آیا مشابه این معرفی‌نامه برای ۱۸۰ هزار تن قیر دیگر وجود ندارد؟ تاریخ این نامه متعلق به ۹۴/۷/۱۴ نیست؟ شاید مردم عادی اهمیت تاریخ را متوجه نشوند، این شرکت‌های کاغذی ۹۴/۷/۴ با #قیر_پاسارگاد قرارداد بسته‌اند؛ یعنی ۱۰ روز قبل از اینکه مدرسی از طرف امامی معرفی شود. مگر می‌شود تناقض تاریخ را لحاظ نکرد؟

یک طرف شرکت دولتی به اسم #نفت_پاسارگاد بوده آیا مدرسی برای عقد قراردادهای شرکت‌های کاغذی آمده است؟ آیا مدرسی ده روز بعد تنها برای این معرفی نشده که ۴ هزار تن قیری که از طرف امامی خریداری و پولش هم پرداخت شده، تحویل بگیرد. پس چطور مدرسی را به قرارداد ده روز قبل‌تر متصل می‌کنند؟

آقای رئیسی

چرا از نفت پاسارگاد سوال نمی‌پرسید که ۱۷۶ هزار تن دیگر قیر را چه کسانی خریدند؟ پول ۱۷۶ هزار تن واریز شده؟ اسناد خرید آن ۱۷۶ هزار تن برای چه کسانی است که مخفی می‌کنند؟

امامی که ۴ هزار تن خریده و پولش را داده مجرم است یا #امین_کریمی که ۵۰۰ میلیارد ضمانت‌نامه بانکی گرفته است و در ۵ شرکت فولاد، گندم، گوشت و مرغ و قیر خریده است؟

چه دسیسه‌ای در کار بوده تا به درو‌غ و با مخفی کردن شاهدها، شرکت‌ها را به امامی ربط دهند و تمام ادله‌شان خرید فقط ۴ هزار تن قیر از ۱۸۰ هزار تن باشد! این همه تلاش برای مخفی کردن امین کریمی و ایجاد انحراف در روند دادگاه برای چیست؟

حالا که ثابت شده امین کریمی وجود خارجی دارد ! حالا که می‌بینید مخاطب احمق نیست و می‌پرسد تکلیف ۴۷۶ میلیاردتومان دیگر چه شده و شما فقط کیفرخواست را روی ۴ میلیاردی که امامی قیر خریده و پولش را هم پرداخت کرده، گذاشته‌اید، آیا وقت آن نرسیده کیفرخواست پر از گاف به دادسرا برگردد؟

پشت پرده دادگاه امامی

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا