ادعاهای غیر قابل باور خبرگزاری فارس درباره ترور آبسرد

فارس فراموش‌کار شده؟! خبرگزاری فارس، شام ترور این فیلم را از یک شاهد عینی صحنه ترور، منتشر کرده که می‌گوید دیده مهاجمان در عملیات تروریستی جمعه، چندین‌نفر بوده‌اند ولی امروز یک ماجرای دیگر را منتشر می‌کند!

به گزارش اشکان نیوز ، فارس در مطلبی که آن را منتسب به یک خبرنگار می‌کند نوشته ماشین ضدگلوله حامل شهید محسن فخری زاده و همسرش صبح جمعه به همراه ۳ ماشین تیم حفاظت از شهر رستم کلای مازندران به سمت آبسرد دماوند حرکت می‌کند. این ادعا در حالی بیان می‌شود که شیشه ماشین شکسته است پس بعید بود این ماشین ضد گلوله باشد.

در بخشی دیگر مدعی می‌شود در لحظاتی، صدای ناشی از اصابت چند گلوله به ماشین، موجب جلب توجه دکتر فخری‌زاده و متوقف کردن ماشین می‌شود. فخری‌زاده به تصور اینکه صدا ناشی از برخورد با مانع خارجی یا اشکال در موتور خودرو بوده از ماشین پیاده می‌شود! چرا شخصیتی که سابقه امنیتی دارد باید همچین اقدامی انجام دهد و از طرفی نیز چرا باید محافظ بنشیند تا شخصیت از ماشین پیاده شود؟!

فارس در ادامه مدعی می‌شود که از خودرو نیسانی که در فاصله ۱۵۰ متری ماشین شهید متوقف بوده، از یک دستگاه تیربار اتوماتیک کنترل از راه دور، شلیک‌های متعددی به سمت شهید صورت می‌گیرد و هیچ عامل انسانی در محل ترور حضور نداشته و تیراندازی‌ها تنها توسط سلاح خودکار انجام شده است؛ این موضوع نیز باور کردنی نیست زیرا طبق گفته‌ها و تصاویر منتشر شده، نیسان آبی جلوی ماشین شخصیت پارک بود ولی جای تیر در سمت چپ ماشین یعنی پشت راننده نیز مشاهده می‌شود!

تریبون‌های اینچنینی به جای بیان مطالبی که شائبات را بیشتر می‌کند بهتر است سکوت کنند زیرا مردم عقل دارند و با تامل و تفکر به گفته‌ها و ادعاها فکر می‌کنند و نتیجه‌ای متفاوت با آن برخی می‌خواهند می‌گیرند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا