پیشرفت ۷۰ درصدی معدن مس درآلو

مدیر طرح معدن مس درآلو گفت: فعالیت‌های پروژه معدن مس درآلو از ابتدای سال جاری تاکنون به رغم شیوع کرونا در کشور از سرعت عملیاتی بالایی بر خوردار شد به طوری‌که مجموع پیشرفت فیزیکی این پروژه به 70 درصد رسیده است.

به گزارش اشکان نیوز ، مهندس محمدرضا سرحدی مدیر طرح معدن مس درآلو با اعلام این خبر و با قدردانی از زحمات دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس در سرعت بخشی به این طرح گفت: هدف نهایی این طرح تولید سالانه ۱۳۰ هزار تن کنسانتره مس با عیار حداقل ۲۲ درصد است.
وی افزود: این‌ طرح مشتمل بر پروژه‌های باطله‌برداری و آماده‌سازی معدن درآلو، احداث کارخانه تغلیظ، احداث زیر ساخت‌های آب‌رسانی و مدیریت باطله و برق‌رسانی است که هزینه اجرای این طرح ۱۳۶۵۰ میلیارد ریال بعلاوه ۱۳۰ میلیون یورو برآورد شده است.
وی با اشاره به اینکه از زمان آغاز اجرای این طرح تاکنون برای ۱۰۰۰ نفر اشتغال زایی ایجاد شده است اظهار داشت: میزان اشتغال‌زایی پس از اتمام پروژه ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰۰ نفر به طور غیر مستقیم برآورد شده است.
سرحدی بیان کرد: هم‌اکنون مراحل نصب آسیاب‌های بال میل و سگ میل و مراحل تکمیلی اجرای مخازن ذخیره آب و ادامه اجرای خطوط انتقال آب در حال انجام شدن است.
مدیر طرح معدن مس درآلو تصریح کرد: عملیات اجرای پست برق بردسیر تکمیل شده است و در حال حاضر در حال اجرای مراحل اجرای پست برق منطقه درآلو و خط انتقال برق هستیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا