معرفی سایت تابناک tabnak

محمدصادق عرب مدیر مسئول، علی بیات معاون امور استانها ، امیرزاده کمند معاون اداری مالی فعلی وبگاه تابناک هستند.

تابناک، یک سایت خبری است که در سال ۱۳۸۶ به وسیله محمد علی امیری و جمعی از همکاران قبلی آن در وبگاه بازتاب راه‌اندازی شد.

سایت خبری تحلیلی تابناک وب سایت خبری تحلیلی در دسترس به زبان فارسی و انگلیسی و عربی که تحت مدیریت سردار محمد علی امیری که صاحب امتیاز تابناک است. وی در زمان مدیر مسئولی محمود صادقی به عنوان یکی از اعضاء شورای سیاستگذاری و هیئت امنای آن فعالیت داشت. او گفت: «خمیرمایهٔ رسالت تابناک با فارس ، مشترک است و خمیرمایهٔ این رسالتی که ما قائل به آن هستیم این است که ما از زاویهٔ مطالبات انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام و شهدا و ارزش‌های انقلاب به هر آنچه در کشور می‌گذرد نگاه کنیم. هر میزانی که این اتفاقات با آن آرمان‌ها تفاوت داشته باشد به همان میزان مورد نقد ما قرار می‌گیرد.» محمدصادق عرب مدیر مسئول، علی بیات معاون امور استانها ، امیرزاده کمند معاون اداری مالی فعلی وبگاه تابناک هستند.
در تاریخ ۸ بهمن ۱۳۹۱ وبگاه تابناک با حکم دادستانی تهران از دسترس کاربران خارج شد. انتشار تعدادی از نظرات مخاطبان در ذیل یک خبر منتشر شده که حاوی برخی کلمات اهانت‌آمیز نسبت به مجلس و دولت بوده دلیل اصلی انسداد سایت تابناک بیان گردید. وبگاه پس از ۷ روز، در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۱، رفع فیلتر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا