بیانیه‌ منصور آرامی درباره تخریب آلونک شهروند بندرعباسی/ بی‌انگیزگی در شهرداری را بارها تذکر داده‌ام

منصور آرامی نماینده مردم شریف حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس در بیانیه‌ای ضمن محکومیت تخریب آلونک شهروند بندرعباسی گفت: بیش از چند ماه است بارها به مسئولان امر در خصوص بی‌انگیزگی شهرداری بندرعباس و ایرادات جدی در حوزه مدیریت شهری و خدمت‌رسانی، تذکر داده‌ام.

به گزارش اشکان نیوز ، منصور آرامی نماینده مردم شریف حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت تخریب آلونک بانوى بندرعباسی در این خصوص به مردم گفت:

**مستحضرید بنده بیش از چند ماه است بارها به مسئولان امر از جمله استاندار، رئیس سازمان شهرداری‌ها و حتی وزیر کشور در خصوص بی‌انگیزگی شهرداری بندرعباس و ایرادات جدی در حوزه مدیریت شهری و خدمت‌رسانی به مردم تذکر داده و حتی موضوع را در قالب تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری‌های کشور و‌ سؤوال از وزیر کشور نیز پیگیری کرده‌ام.

**پیرو همین اقدامات، سازمان شهرداری‌ها با اعزام تیمی ۷ نفره از شهرداری بندرعباس بازرسی بعمل آورده و به تخلفات و‌ کاستی‌های آن در خصوص مسائل فنی، اجرایی، نیروی انسانی و مالی پی برده است.

**رفتار پرسنل شهرداری در برخورد غیر اصولی و خارج از رفتار انسانی با یک زن سرپرست خانوار و  چند کودک صرف نظر از علل و عوامل اصلی آن که به ضعف دولت و سایر دستگاه‌ها در تهیه مسکن برای نیازمندان مرتبط است، ناشی از بی‌تدبیری، سوءمدیریت و بی‌انگیزگی مدیریت شهری در سطح کلان است که تا سطح عوامل اجرایی میدانی و کارمندان جزء این نهاد مهم تسری یافته است و چنین پدیده‌های تلخی را رقم می‌زند.
 
**لذا بر خود لازم می‌دانم ضمن اظهار تاسف از وضعیت کنونی مدیریت شهری و رفتار اخیر با یک نیازمند بی‌پناه، از استاندار محترم و وزارت کشور درخواست نمایم با توجه گزارش مستند سازمان شهرداری‌ها در خصوص سوء‌مدیریت در این نهاد، با قید فوریت اقدام نموده و از حیف و‌ میل اموال و سرمایه عمومی جلوگیری نمایند.

**همه این نکات را در کنار برخورد نهادهای نظارتی و ‌امنیتی با شهرداری بندرعباس و تذکرات مکرر آنها باید با جدیت در دستور کار قرار دهند.

**مردم شریف بندرعباس مطمئن باشند در راستای قسمی که برای دفاع از حقوق مردم یاد کرده‌ام هم موضوع مصوبات قانونی برای تهیه مسکن اقشار آسیب‌پذیر و هم این موضوع را که ناشی از ضعف عملکرد وزارت کشور‌‌، سازمان شهرداری‌ها، استانداری هرمزگان و شهرداری بندرعباس است دنبال خواهم کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا