حال‌وروز “رضا رویگری” خوب نیست؛ مدیربرنامه‌هایم پول مرا خورد / یادشان رفت مرا بیمه کنند

الان وضعیت جسمی مرا می‌بینند و خیلی‌ها نقش نمی‌دهند. ‌دوستانی در سینما داریم که در دفاتر فیلم‌سازی نشسته‌اند و می‌گویند که رویگری مریض است و نمی‌تواند بازی کند.

به گزارش اشکان نیوز ، “رضا رویگری” به خراسان گفت: مشکل دارم و با عصا آهسته‌آهسته راه می‌روم؛ به لحاظ حرکتی، دست و پای چپم مشکل دارد و باید به فیزیوتراپی بروم.

مدیر برنامه‌هایم پول‌هایم را خورد و رفت. ۳۳ سکه مرا خورد. سکه‌هایی که در مراسم مختلف به من می‌دادند، دست او بود و گفت آن سکه‌ها را برایم شمش می‌کند که همه را خورد.کلی هم پول از من گرفت. هر کس دور و بر من آمد ، خورد و رفت.من که سکته کردم و بیمار شدم و حال خوشی نداشتم، زندگی‌ام را از دست دادم.خانه، زمین و ماشینم را از دست دادم و الان چیزی ندارم و مستاجرم. اصلا حال خوبی ندارم. بیماری جای خودش ، افسردگی هم اضافه شده است.

من بیمه داشتم ولی سال گذشته یادشان رفت مرا بیمه کنند و امسال تمام مخارجم را خودم پرداخت کردم. الان بیمه‌ شدن فایده‌ای ندارد. آن موقع که باید پرداخت می‌کردند، نکردند. الان سرود “ایران ایران” را هر کس بخواهد بخواند، چند میلیارد باید به او بدهند. همان نقش کیان ایرانی “مختارنامه” و کارهای درخشان دیگری که انجام دادم، مگر کم بود؟اما انگارنه‌انگار که “رضا رویگری” وجود و نیاز به کمک دارد.

الان وضعیت جسمی مرا می‌بینند و خیلی‌ها نقش نمی‌دهند. ‌دوستانی در سینما داریم که در دفاتر فیلم‌سازی نشسته‌اند و می‌گویند که رویگری مریض است و نمی‌تواند بازی کند.

بعد از “مختارنامه” تلویزیون محبت کرد و مرا ۴ سال ممنوع‌الکار کرد.دلیلش را نمی‌دانم.فکر کنم یک نفر برایم پرونده‌سازی کرده بود.از شخصی پرسیدم که من در “مختارنامه” بد بازی کردم یا کار بدی بود که مرا ممنوع‌الکار کردید؟ گفت نه، ایرادت این بود که خیلی خوب بازی کردی و زیادی محبوب شدی.فهمیدم نباید طرفدار داشته باشم.نمی‌دانید مردم چقدر مرا دوست دارند.این یک ثروت است.

عاشق بازیگری هستم ولی اگر به گذشته برگردم حتما شغل دیگری را انتخاب می‌کردم تا به این حال و روز نیفتم.وقتی جلوی دوربین بازی می‌کنم یا روی صحنه تئاتر می‌روم، زنده می‌شوم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا