نوسازی بافت فرسوده از اولویت‌های بسیار مهم در هرمزگان است و باید در اجرای این طرح‌ تسریع شود_استاندار هرمزگان

استاندار هرمزگان نوسازی بافت فرسوده را از اولویت‌های بسیار مهم در هرمزگان دانست و بر تسریع در اجرای این طرح‌ تاکید کرد.

به گزارش اشکان نیوز ، فریدون همتی در نشست ستاد بازآفرینی شهری، شورای مسکن و شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان هرمزگان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، نوسازی بافت فرسوده را از اولویت‌های بسیار مهم در هرمزگان به ویژه شهر بندرعباس دانست و عنوان کرد: برای نوسازی محله چاهستانی‌ها و سایر محله‌های بافت فرسوده، نیاز به زمین است و باید بخشی از زمین‌های ۳۵۰ هکتاری برای نوسازی محله چاهستانی‌ها اختصاص یابد.

وی ادامه داد: رفع موانع و مشکلات نوسازی بافت فرسوده با تصمیمات اتخاذ شده در این نشست، با جدیت ویژه پیگیری و در اجرای این طرح‌ها تسریع خواهد شد.

استاندار هرمزگان افزود: با همکاری مناسب مردم ساکن در این محلات و همچنین تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده، آمادگی لازم جهت اجرای سریع طرح‌های نوسازی بافت فرسوده وجود دارد.

همتی، محوطه سازی و ایجاد امکانات مناسب در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس را از دیگر موارد مهم دانست که باید در اجرای آن تسریع شود.

وی به طرح احداث شهر جدید مکران در جاسک و شهرک مسکونی و گردشگری دوتیس در بندر چارک اشاره کرد و بیان داشت: برای ساخت و ساز این دو طرح به مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی نیاز است و هفته آینده این طرح‌ها در این شورا مطرح می‌شوند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: برای ساخت شهرک‌های جدید در جزایر هرمز، لارک و ابوموسی با مشارکت بخش خصوصی نیز آمادگی داریم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا