کلیات بودجه پیشنهادی استان هرمزگان برای سال ۱۴۰۰ تصویب شد

استاندار هرمزگان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خبر از تصویب کلیات بودجه پیشنهادی استان هرمزگان برای سال ۱۴۰۰ داد.

به گزارش اشکان نیوز ، فریدون همتی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان با اشاره به تصویب پیشنهاد کلیات بودجه سال ۱۴۰۰ استان هرمزگان در این نشست، عنوان کرد: در بودجه سال آینده استان، ۶۰۵ میلیارد تومان برای بودجه جاری پرداخت حقوق کارکنان دستگاه‌های اجرایی و ۴۶۳ میلیارد تومان برای بودجه استانی عمرانی پیش‌بینی شده است که این پیشنهاد به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه های قابل تکمیل با مشارکت بخش خصوصی در سال آینده، افزود: در این زمینه ۲۴ پروژه به ارزش ۴۴۰ میلیارد تومان در استان شناسایی شده که ۱۱۵ میلیارد تومان نیز به عنوان کمک دولتی جهت تکمیل این طرح ها پیش بینی شده است تا با مشارکت بخش خصوصی تکمیل شوند.

استاندار هرمزگان با اشاره به ۴۱ پروژه در حال ساخت توسط اداره کل راه و شهرسازی استان که مدت زمان زیادی در مرحله ساخت قرار داشته‌اند، تصریح کرد: باید سریعا کمیته‌ای تشکیل شود و این پروژهها را بر اساس پیشرفت فیزیکی اولویت‌بندی کند و راهکارهای مناسب جهت تکمیل و بهره‌برداری از آنها را برای تصمیم‌گیری نهایی به شورای برنامه‌ریزی ارائه دهد.

همتی بیان داشت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان باید بر تمامی پروژه‌ها نظارت کافی داشته و در راستای رفع نواقص آنها راهکار مناسب را ارائه دهد تا شاهد ارتقاء بهره‌وری در اجرای پروژه ها باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا