توسعه ورزش استان کرمان وامدار حمایت‌های مدیریت ارشد شرکت مس است_مدیرکل ورزش و جوانان کرمان

میثم پاریزی در مراسم معارفه سرپرست جدید باشگاه مس کرمان با اشاره به اینکه شرکت مس افتخار اقتصاد کشور است، گفت: شرکت مس در راستای مسئولیت اصلی خود، وظیفه‌ای در عرصه ورزش ندارد و همانند خیلی از نهادهای اقتصادی کشور می‌تواند از زیر بار این موضوع شانه...

میثم پاریزی در مراسم معارفه سرپرست جدید باشگاه مس کرمان با اشاره به اینکه شرکت مس افتخار اقتصاد کشور است، گفت: شرکت مس در راستای مسئولیت اصلی خود، وظیفه‌ای در عرصه ورزش ندارد و همانند خیلی از نهادهای اقتصادی کشور می‌تواند از زیر بار این موضوع شانه خالی کند، اما با مدیریت عالی دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس، توسعه و رشد ورزش استان به‌طور واقعی وامدار صنعت مس شده است و بنده به‌عنوان مدیر ورزش استان به این موضوع اذعان دارم.
به گزارش اشکان نیوز به نقل از روابط عمومی باشگاه مس کرمان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مراسم معارفه آقای علی رمضانی به‌عنوان سرپرست جدید باشگاه مس کرمان گفت: نباید به جای نقد و دیدگاه منصفانه به ورزش شرکت مس نگاه طلبکارانه داشته باشیم و این فرهنگ باید تغییر کند.
پاریزی با تشکر از مدیریت شرکت ملی صنایع مس بابت حمایت و حضور این شرکت در بحث حمایت از ورزش استان گفت: خیروبرکت حضور شرکت مس در ورزش استان غیرقابل کتمان است و در این زمینه می‌تواند نقد و دیدگاههای منصفانه برای حضور بهتر آن وجود داشته باشد اما اینکه ما در بحث ورزش نگاهی طلبکارانه به این مجموعه داشته باشیم و بابت تصمیم‌های مدیریتی ورزش این شرکت درصدد باشیم که از اهرم فشار برروی آن استفاده کنیم کاملاً نادرست و غلط می‌باشد و می‌تواند این شرکت را از حضور در این عرصه دلسرد نماید.
ایشان با بیان اینکه باید دیدگاه‌ها نسبت به ورزش مس اصلاح شود گفت: هر زمان انتخابی از سوی شرکت در بحث مدیریتی صورت می‌گیرد با شدیدترین فشارها و هجمه‌ها روبرو می‌شود و مجدداً در زمان انتخاب جدید بازهم این فشارها ادامه دارد که این موضوع ضمن اینکه همواره لطمات خود را به بحث مدیریت باشگاه‌های ورزشی مس وارد کرده است، نشان می‌دهد رویه اصلاً درست نیست.
وی افزود: عملکرد حمایت شرکت مس در سال گذشته از ورزش کاملاً روشن و مشخص است و هیچ‌کس نمی‌تواند منکر دیدگاه حرفه‌ای مدیریت عامل این شرکت در بعد ورزش باشد و باید از مدیریت شرکت مس کمال تشکر را داشته باشیم که در کنار دغدغه‌های سنگین اقتصادی شرکت، بحث ورزش نیز برای آن‌ها یک دغدغه بسیار مهم است اما به جای اینکه در این مقطع در کنار ایشان باشیم، با هر تصمیم‌گیری متأسفانه اهرم فشار را نشان می‌دهیم که این رویه کاملاً غلط است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با تشکر از همه زحمات آقای محمودی نیا گفت: ایشان یکی از ذخایر مدیریتی ورزش استان است و قطعاً سمت‌های دیگر مدیریتی در ورزش در انتظار ایشان خواهد بود چراکه تجربه وی بسیار گران‌بهاست و عملکرد سال قبل ایشان نیز در سال گذشته باشگاه مشخص است.
وی با تبریک انتخاب آقای رمضانی در سمت سرپرستی باشگاه مس نیز گفت: نزدیک به ۱۵ سال ایشان را می‌شناسم و می‌دانم که رزومه بسیار خوبی در عرصه ورزش دارد و مهم‌ترین بخش این رزومه شناخت و آگاهی این مدیر جوان از ورزش می‌باشد و اطمینان دارم که با حضور ایشان، دغدغه و نگرانی هواداران کاملاً درک خواهد شد و با حمایت و همدلی همگان، باشگاه به‌تمامی اهداف خود که در رأس آن صعود تیم فوتبال به لیگ برتر است محقق خواهد شد.
آقای پاریزی بابیان اینکه یک هم‌افزایی در ورزش کل شرکت مس لازم است افزود: امیدوارم که با این هم‌افزایی از پتانسیل‌های شرکت مس در بحث ورزش بیش‌ازپیش استفاده گردد و از برخی فعالیت‌های موازی و کم بازده جلوگیری شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا