خرید گاز مایع و نفت سفید در هرمزگان الکترونیکی می‌شود

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان گفت: با اجرای طرح توزیع الکترونیک، خرید گاز مایع و نفت سفید به صورت آسان و با قیمت مصوب دولتی در اختیار خانوار قرار می‌گیرد

به گزارش اشکان نیوز ، حامد ملازاده صادقیون در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه طرح توزیع الکترونیک گاز مایع، به زودی در استان آغاز می‌شود، تصریح کرد: سرپرستان خانواری که واجد شرایط دریافت سوخت گاز مایع هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به نشانی اینترنتی‏ newtejaratasan.niopdc.ir در این طرح نام نویسی کنند.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح، خرید گاز مایع و نفت سفید به صورت آسان و با قیمت مصوب دولتی در اختیار خانوار قرار می‌گیرد و یکی از مهمترین دغدغه‌های هم‌استانی‌ها برای تهیه سوخت رفع می‌شود.

ملازاده صادقیون با اشاره به اینکه از ابتدای شهریور تاکنون ۲۰ هزار سرپرست خانوار در این طرح نام نویسی کردند، اظهار کرد: زمان اجرای این طرح بستگی به مشارکت مردم دارد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان در پایان عنوان کرد: در مناطقی که ۵۰ درصد از سرپرستان خانوار واجد شرایط نام نویسی کرده باشند، گاز مایع همزمان با نام نویسی توزیع می‌شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا