نماینده یا هویج؟/از احوالات انتخابات نماینده مدیران مسئول

سید هادی کسایی زاده

امروز بنده خدایی زنگ زد بهم گفت نظر سنجی داریم
بفرمایید آیا برای انتخابات نمایند مدیران مسئول آماده هستید؟
لبخندی زدم و گفتم؟
اگر منظورتان از کاندیداهای اصلی افراد حکومتی و دولتی با کارنامه ضعیف و شکست خورده در رسانه‌های خاص هستند
باید عرض کنم اولاً من رأی نمی‌دهم چون اساساً وزارت ارشاد را قبول ندارم.
وزارتخانه‌ای که آمار خبرنگاران و دبیران و سردبیرانش را نداره و حتی درجه ، رتبه ، تخصص و تبحر آنها را نمی دانه به درد لای گل می‌خورد
این وزارتخانه هیچی از خبرنگاری و رسانه نمی داند و فکر می کند که رسانه یعنی مغازه ، تابلو تبلیغات ، محل رانت و لابی سیاسی..
نکته دیگه اینکه وقتی ۹۰ درصد یارانه و حمایت ها و دعوت از رسانه ها به نشست خبری های دولت و سفرخارجی ها و غیره برای رسانه های سرداران ، مدیران ، دولتها و غیره است به نظر شما احمقانه نیست از من بعنوان رسانه خصوصی که هیچی از دولت نمی‌گیرم و هر روز دادگاهم و حمایت هم نمی‌شوم رأی بدهم؟ … فیلم هندیه مگه… مگه اینکه فتوا مراجع را چاشنی کار کنید.
ما جامعه فرهیخته هستیم
زشته مردم به ما بگویند خودتون الکی به آدم‌های خاص رأی می‌دید که بقا داشته باشید چطور به ما اعتماد کنند
ما یه گوشه داریم نون و ماستمون را می خوریم
اگر دولت ، حکومت ، قوه قضاییه و اطلاعات بخوان رسانه ای توقیف بشه یا خبرنگاری سرنگون بشود نماینده هیأت نظارت را هویج هم حساب نمی کنند چه برسه بخواد دفاع کند
این توهین نیست
حقیقته
حقیقت تلخ
کمی فکر کنید

تنور انتخابات باطل مدیران مسئول را دارند کم کم داغ و داغ‌تر می‌کنند انتخاباتی که بر سر کسب یک کرسی برای مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات که یکی از خنده‌دارترین انتخابات‌هاست ، چیزی که برای رسانه فایده نداره انتخاباتش چه معنی دارد اگر هیأت نظارت واقعاً وجود دارد ، پس دادسرای فرهنگ و رسانه چیه؟ بعد از آن چرا دادگاه روحانیت خبرنگار را دستگیر می‌کند؟

چرا اداره اطلاعات از داخل چاپخانه نشریه را توقیف می‌کند؟ چرا حفاظت اطلاعات قوه قضاییه می‌تواند خبرنگار را چشم بسته ببرد و پرونده‌سازی کند برایش؟

دقیقاً هیأت نظارت چه کاری انجام می‌دهد؟ دوهزار هم جایگاه و برش ندارد. مدیر مسئول‌هایی که کاندیدا می‌شوند معلوم نیست دل‌شان به چی وزارت ارشاد خوشه !؟ اگر دنبال پست و مقام و کلاس هستند واقعاً جای تأسف دارد.

اگر به دنبال انقلاب و دگرگونی و تغییر هستند واقعاً باختند چون مافیا در کشور اجازه نمی‌دهد، در هر حال یک انتخاباتی است تا سر اصحاب رسانه را گرم کنند تا مثلاً بگویند رسانه‌ها یک صاحبی دارند.

چرا وقتی خبرنگاری اخراج می‌شود یا حق‌‌ش ضایع می‌گردد و زور می‌شنود این هیأت نظارت مرده و لاله؟

اصحاب رسانه هیچ اعتقادی به هیأت نظارت بر مطبوعات ندارند و تصویری از این هیأت در ذهن همه شکل گرفته ۴ نفر دور هم چای می‌خورند یا مجوز می‌دهند یا لغو می‌کنند و هیچ کار دیگری هم از دستشان بر نمی‌آید

حالا اصلاح‌طلبها دوان دوان به رحمانیان رأی بدهند که در دولت بعد صاف نشوند و اصولگراها هم به شخصی رأی می‌دهند که از بالا تعیین می‌شود ، چون چاره‌ای ندارند طرف هم یک خط رزومه خبرنگاری و روزنامه نگاری نداشته باشد فقط مدتی در فارس باشد کفایته
انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا