دستور همکاری فوری در جهت صدور مجوز تاسیس و راه اندازی پروازهای سبک و فوق سبک و ایرتاکسی در هرمزگان / راه اندازی شرکت هواپیمایی فلای بندر/ راه اندازی مدرسه آموزش خلبانی برای جوانان هرمزگانی

در دیدار استاندار هرمزگان با مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری شد و دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان با کاپیتان تورج دهقانی زنگنه معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اشکان نیوز، استاندار هرمزگان در این دیدار، قابلیت‌ها و شرایط ممتاز استان هرمزگان و تعداد فرودگاه های استان را برشمرد و خواستار توسعه خدمات هوانوردی در سطح شهرها و جزایر استان و امکان پرواز به استان های همجوار و کشورهای حاشیه خلیج فارس با راه اندازی شرکت هواپیمایی (فلای بندر) متعلق به سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان شد.

وی ادامه داد: با این اقدام برای اولین بار پروازهای ایر تاکسی یا هواپیمای ۱۹ نفره و هواپیماهای سبک چهار نفره و فوق سبک دو نفره در سطح فرودگاه های استان عملیاتی و همزمان مدرسه آموزش خلبانی برای جوانان هرمزگانی و علاقمندان فعالیت خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری نیز در این دیدار با اشاره به تصمیم هوشمندانه و تاثیر گذار استاندار هرمزگان، دستور همکاری فوری در جهت صدور مجوز تاسیس و راه اندازی پروازهای سبک و فوق سبک و ایرتاکسی در هرمزگان را صادر نمود.

در این دیدار دکتر محمد آشوری نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم امینی پوری مشاور اقتصادی استاندار هرمزگان، مجید حبیبی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان و خلبان برزگر نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا