بهبود مستمر خدمات درمانی و بهداشت جهت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا_مدیرعامل شرکت حکیم مس

دکتر سید جواد مرتضوی مدیرعامل شرکت حکیم مس با بیان این‌که متاسفانه بیماری کرونا در تمامی جهات توان و نیروی مضاعفی را از بخش درمان گرفته و خستگی زیادی چه از لحاظ فکری و چه به لحاظ جسمی برای این بخش داشته است، گفت: تمامی تلاش کادر درمان ...

دکتر سید جواد مرتضوی مدیرعامل شرکت حکیم مس با بیان این‌که متاسفانه بیماری کرونا در تمامی جهات توان و نیروی مضاعفی را از بخش درمان گرفته و خستگی زیادی چه از لحاظ فکری و چه به لحاظ جسمی برای این بخش داشته است، گفت: تمامی تلاش کادر درمان حکیم مس طی ماه‌های گذشته در جهت قطع زنجیره این بیماری بوده است. در این راستا، انجام آزمایشات مربوط به بیماری کووید ۱۹ به طور مستمر انجام گرفته است.
به گزارش اشکان نیوز، مرتضوی با اشاره به دستور و پیگیری دکتر سعدمحمدی مدیریت ارشد شرکت مس و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری درخصوص غربال‌گری عموم مردم خصوصا پرسنل شرکت مس و خانواده های محترم ایشان از نظر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ اظهار داشت: تکمیل و بهبود خدمات درمانی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مستمر جهت پیشگیری، درمان و کنترل بیماری کرونا نیز انجام شده است.
مدیرعامل شرکت حکیم مس با بیان این‌که اکثر اقلام دارویی داروخانه به منظور تامین راحتر نسخ دارویی بیماران وتکمیل پروسه درمانی به‌ویژه در زمان وقوع بحران تهیه شده است اظهار داشت: همچنین تجهیزات به روز رادیویی جهت ارتباط تمامی مراکز حکیم مس جهت انجام خدمات با سرعت بیشتر و زمان کمتر در درمانگاه حکیم مس نصب شده است.
وی به ساخت اتاقک استرلیزاسیون جدید و استاندارد در مجموعه حکیم مس اشاره شد و گفت: همچنین طی ماه‌های گذشته پمفلت‌های آموزشی در مورد بیماری کووید ۱۹ به شهروندان محترم در رفسنجان و کرمان توزیع شده است.
مدیرعامل حکیم مس با بیان اینکه کلینیک دندانپزشکی در شهربابک پس از تعیین ساختمان استاندارد و مناسب، در مرحله عقد قرارداد ساختمان و سپس تجهیز و شروع به کار می‌باشد بیان کرد: ایجاد کلینیک دندانپزشکی شهر کرمان نیز در مرحله تعیین مکان مناسب است

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا