رئیس جبهه اصلاحات: گمانه‌زنی‌های فردی برای انتخاب استاندار هرمزگان اصلا مورد تأیید نیستند

شیخ محمد ذاکری رئیس جبهه اصلاحات استان و رییس ستاد دکتر پزشکیان در استان هرمزگان گفت: ما در استان یک جمع مشورتی ۳۰ نفره یک‌ماه پیش، تشکیل داده و فرایند انتخاب استاندار را آغاز نموده‌ایم.

شیخ محمد ذاکری رئیس جبهه اصلاحات استان و رییس ستاد دکتر پزشکیان در استان هرمزگان گفت: ما در استان یک جمع مشورتی ۳۰ نفره یک‌ماه پیش، تشکیل داده و فرایند انتخاب استاندار را آغاز نموده‌ایم.

محمد ذاکری رییس ستاد دکتر پزشکیان و جبهه اصلاحات استان هرمزگان در پاسخ به سوال این رسانه در خصوص استقرار دولت چهاردهم آیا شاهد تغییرات مدیریتی در استان خواهیم بود؟٫، گفت: بعد از روی کار آمدن هر دولتی، تغییرات، چه در سطح کابینه، معاونت‌ها ، روسای سازمان‌ها، استانداری‌ها و سایر مدیریت‌ها، یک امر طبیعی و مطالبه عمومی است.

همچنین وی افزود: این امر در دولت چهاردهم، حتی المقدور ضابطه‌مند و بر مبنای شاخص‌ها خواهد بود.

رییس ستاد دکتر پزشکیان در پاسخ به سوال لیست‌هایی که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده و در آن اسامی افرادی جهت تصدی پست‌های مدیریتی نام می‌برند را آیا بعنوان رییس ستاد دکتر پزشکیان و جبهه اصلاحات این لیست‌ها مورد وثوق است، گفت: این لیست‌ها ، همه گمانه زنی‌های فردی و بدون پشتوانه است و اصلاً مورد تأیید نیستند.

محمد ذاکری در پاسخ به سوال نحوه گزینش افراد برای استانداری اعلام کرد: ما در استان یک جمع مشورتی ۳۰ نفره، ترکیبی از؛ نمایندگان احزاب اصلاح طلب، ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان، نمایندگان اهل سنت، برخی نمایندگان ادوار مجلس، با محوریت جبهه اصلاحات، از یک‌ماه پیش، تشکیل داده و فرایند انتخاب استاندار را آغاز نموده‌ایم.

شیخ ذاکری در ادامه خاطرنشان کرد: ابتدا کار گروه ” تعیین شاخص ها ” و سپس کارگروه ” ارزیابی و سنجش ” راه اندازی شد، لیست گزینه های مطرح و مدارک آنها اخذ، ارزیابی اولیه صورت گرفته، هم‌اکنون کار گروه در حال مشورت و رایزنی با نماینده محترم ولی فقیه، نمایندگان محترم فعلی مجلس و دیگر کانون های مربوطه میباشند.

رییس جبهه اصلاحات در استان اظهار داشت: تمام سعی و تلاش ما بر این است که در روزهای آینده، یک لیست واحد و یکصدا با اولویت نیروی بومی ، به وزارت کشور و مبادی مسئول معرفی و پیشنهاد نماییم.

وی در پایان گفت: اخبار جبهه اصلاحات از طریق کمیته رسانه و روابط عمومی به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل