علیرغم تعداد امضای قابل توجه این کارزار تا هشت فروردین ماه، دادههای توئیتری نشان میدهد که این موضوع تا آن روز، یعنی زمانی که شهردار تهران نسبت به این ماجرا موضعگیری کرد، چندان در شبکههای اجتماعی داغ نشده بود و کمتر کسی راجع به آن سخن میگفت و صرفا بخشی از مردم به امضای کارزار اعتراضی آن مبادرت میکردند.
دادههای پلتفرم کارزار در کنار دادههای گوگل و توئیتر (نمودار زیر) نشان میدهد که تازه پس از آن تاریخ، واکنشها نسبت به این موضوع آغاز شد؛ نهتنها کاربران توئیتر نسبت به آن حساس شدند، بلکه این حساسیت گسترش پیدا کرد و جستجوها راجع به این موضوع افزایش یافت و افراد بیشتری اقدام به امضای این کارزار کردند آنچنان که اکنون تعداد امضاهای این کارزار به بیش از ۵۰ هزار امضا رسیده است و تعداد امضاهای آن با سرعت بیشتری در حال افزایش است.
منبع: کانال تحلیل شبکههای اجتماعی مجازی
انتهای پیام