جشن شب یلدا در مرکز نگهداری ،درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر ماده ۱۶برگزار شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان گفت : جشن شب یلدا در مرکز نگهداری ،درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر ماده۱۶ ایسین برگزار شد. بلدیه آنلاین – هرمزگان -مصطفی برزگر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار بلدیه آنلاین بیان کرد:جشن شب یلدا در مرکز نگهداری....

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان گفت : جشن شب یلدا در مرکز نگهداری ،درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر ماده۱۶ ایسین برگزار شد.

مصطفی برزگر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار بلدیه آنلاین بیان کرد:جشن شب یلدا در مرکز نگهداری ،درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر ماده۱۶ ایسین برگزار شد که هدف از این جشن ارتقاء روحیه ی افراد بیمار و اثربخشی بیشتر مراحل درمانی این افراد است.

وی ظرفیت پذیرش تعداد افراد در این مرکز را ۴۴۰ نفر دانست و اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۴۱۴ نفر درمرکز نگهداری ،درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر ماده ۱۶ ایسین نگهداری می شوند.

برزگر به برگزاری جشن هایی به مناسبت های دینی و مذهبی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: در این مرکز در سال گذشته نیز با کمک خیرین و همراهی آنها در برخی از مناسبت ها جشن هایی برگزار شد که جا دارد از این عزیزان و همه ی کسانی که دلسوزانه پای کار هستند تشکر کنم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان نقش خبرنگاران را در پیشگیری از اعتیاد نقشی بی بدیل دانست و گفت: خبرنگاران می توانند نقش مهمی را در پیشگیری از اعتیاد داشته باشند و آگاهی بخشی از مضرات مواد مخدربه جامعه از طریق آنها براحتی صورت می پذیرد و میتوانند نقش بسزایی در کاهش و پیشگیری از اعتیاد داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه باید نگاه ما به افراد معتاد نگاهی درمانی باشد تصریح کرد: این افراد بیمار هستند که امیدواریم بزودی سلامتی خود را بدست بیاورند و بازگشت به خانواده داشته باشند و در آینده ای نزدیک برنامه های خوبی در خصوص توانمندسازی این افراد در دستور کار خود داریم که اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل