بیست و دومین قسمت از مجله تصویری نگار منتشر شد

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در بیست و دومین شماره از «مجله تصویری نگار» به تحلیل و بررسی بیانات فرمانده کل قوا در ارتباط تصویری با مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح می‌پردازد.

در این قسمت، دکتر منوچهر منطقی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل هوشمند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیرعامل سابق سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح، به مرور تجربه نیروهای مسلح در خودکفایی در حوزه های نظامی و غیرنظامی در سالهای دفاع مقدس و بعد از آن پرداخت.

در بخش #روایت_حاشیه نیز گزارشی از حواشی مراسم دانش آموختگی نیروهای مسلح در دانشکده افسری امام علی (ع) خواهیم دید.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در بیست و یکمین شماره از «مجله تصویری نگار» به تحلیل و بررسی بیانیه‌ رهبر انقلاب در پی اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) می‌پردازد.

در بخش #روایت_متن در گفتگو با دکتر محمدجواد لاریجانی؛ معاون سابق وزارت امور خارجه، دلایل اینگونه تحرکات رسانه‌ای از سوی کشورهای غربی و ریشه صهیونیستی این برنامه‌ریزی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

در بخش #روایت_فرامتن نیز در گفتگو با سید مسعود شجاعی طباطبایی؛ مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و کاریکاتوریست بین‌المللی، به واکاوی سابقه نشریه فرانسوی و حامیان مالی آن پرداخته و در ادامه تناقض دولت فرانسه در مواجهه با هنرمندان کاریکاتوریست در دیگر موضوعات مرور شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در بیستمین شماره از «مجله تصویری نگار» به تحلیل و بررسی بیانات رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با جلسه رؤسا و مدیران آموزش و پرورش می‌پردازد.

در بخش #روایت_متن در گفتگو با حجت الاسلام علی ذوعلم، معاون سابق وزیر آموزش و پرورش، بحث عدالت آموزشی و ارتقای مدارس دولتی در کنار مدارس غیردولتی و ترمیم سند تحول آموزش و پرورش و دلایل اجرایی نشدن آن مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه بحث ارتقای شرایط رفاهی معلمان جهت اجرای دقیق تر سند تحول و در نهایت دلایل مناسب نبودن سند ۲۰۳۰ برای آموزش و پرورش ما تبیین شد.

در بخش #روایت_فرامتن نیز در گفتگو با محمدمهدی شریعتمدار، رایزن فرهنگی سابق ایران در لبنان، به تحلیل دلایل خیانت امارات به آرمان فلسطین و جهان اسلام پرداخته و تأثیر آن بر منطقه و محور مقاومت مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در نوزدهمین شماره از «مجله تصویری نگار» به تحلیل و بررسی بیانات رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با جلسه هیئت دولت می‌پردازد.

در بخش #روایت_متن در گفتگو با دکتر محمد خوش‌چهره، اقتصاددان، تحلیلی از نقش تولید در اقتصاد ملی و موانع شکل‌گیری چرخه کامل اقتصادی با محوریت تولید ملی ارائه شد.

در بخش #روایت_فرامتن در گفتگو با دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، به نسبت انتخابات آمریکا با مسائل داخلی کشور ما، برنامه عملیاتی دولت برای سال آخر و مشکلات ساختاری بخش اقتصاد پرداخته و عملکرد دولت در حوزه شفافیت با مردم مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در بخش حاشیه نیز، روایتی از برگزاری مراسم‌های عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد کرونا خواهیم دید.

ازدواج آسان:در بخش نخست این برنامه سرکار خانم دکتر قاسمپور، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی به تبیین دغدغه‌های رهبر انقلاب در حوزه ازدواج جوانان در دیدار خصوصی با فعالان این حوزه پرداختند و در ادامه برنامه‌های مجلس جدید برای تسهیل‌سازی فرایندهای مرتبط با ازدواج جوانان را تشریح کردند.

در بخش دوم برنامه، حجت الاسلام شهاب مرادی، کارشناس مسائل سبک زندگی و خانواده ضمن آسیب‌شناسی مسائل مرتبط با حوزه ازدواج، به تبیین دلایل اولویت مشکلات فرهنگی بر مسائل اقتصادی در وضعیت امروز جامعه در این حوزه پرداختند و در ادامه به ذکر دغدغه‌های رهبر انقلاب در حوزه ازدواج و خانواده که در دیدارهای خصوصی مطرح کردند، از جمله نارضایتی از عملکرد مسئولین، افزایش جمعیت، سقط جنین و… پرداختند.

در این برنامه بیانات منتشرنشده‌ای از رهبر انقلاب در حوزه ازدواج و خانواده برای نخستین‌بار منتشر شده است. همچنین به تناسب موضوع برنامه، این ویژه‌نامه به صورت اختصاصی در منزل قدیمی رهبر انقلاب در خیابان ایران ضبط شده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در هفدهمین شماره از «مجله تصویری نگار» به تحلیل و بررسی بیانات رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با نمایندگان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌پردازد.

در بخش #روایت_متن در گفتگو با محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی، دغدغه‌های رهبر انقلاب در حوزه اقتصاد و معیشت مردم مورد بررسی قرار گرفت و برنامه‌های کمیسیون اقتصادی برای تحقق این مطالبات تبیین شد.

در بخش #روایت_فرامتن در گفتگو با طی گفتگو با سید امیرحسین قاضی زاده، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، تذکر رهبر انقلاب در تعامل با دولت مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و برنامه مجلس جدید برای تعامل با دولت در سال آخر فعالیتش، مرور شد.

در این برنامه، همچنین در ارتباط تلفنی با محمدعلی دادور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس دلایل موفقیت این مجموعه که مورد تأیید رهبر انقلاب قرار گرفت، با وجود تحریم و کاهشِ درآمدِ نفت واکاوی شد. در بخش حاشیه نیز، روایتی از حواشی این ارتباط تصویری از داخل ساختمان مجلس خواهیم دید.

بیانات رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با همایش سراسری قوه قضائیه

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در شانزدهمین شماره از «مجله تصویری نگار» به تحلیل و بررسی بیانات رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با همایش سراسری قوه قضائیه می‌پردازد.

در بخش نخست برنامه، در گفتگو با دکتر محمد دهقان، دلایل عقب‌ماندگی در تحقق عدالت و الزامات تحول در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

در بخش دوم برنامه، طی گفتگو با قاضی اسدالله مسعودی مقام، به عزم جدی قوه قضائیه در دوره‌های مختلف از زمان آیت‌الله یزدی تا امروز برای برخورد با مفاسد اقتصادی چه در درون و چه بیرون از قوه اشاره شد و نقش قوه قضائیه در پیشگیری از بروز مفاسد نیز مورد واکاوی قرار گرفت.

در بخش حاشیه نیز، روایتی از حواشی همایش سراسری قوه قضائیه و ارتباط تصویری رهبر انقلاب در این همایش خواهیم دید.

ویژه انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری انقلاب اسلامی
ناگفته‌های آیت‌الله ری‌شهری از انتخاب رهبری
روایت سید یاسر جبرائیلی از نگارش کتاب روایت رهبری
به همراه انتشار نخستین‌بار صوت تاریخی روایت رهبر انقلاب از جلسه با حضرت امام خمینی (ره) درباره رهبری آینده نظام

سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب به مناسبت روز قدس

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در سیزدهمین شماره از «مجله تصویری نگار» به تحلیل و بررسی بیانات رهبر انقلاب در سخنرانی تلویزیونی امروز به مناسبت روز قدس می‌پردازد.

در میز متن نگار، در گفتگو با حجت‌الاسلام سعید صلح میرزایی، به سابقه دغدغه رهبر انقلاب در حوزه فلسطین و مقاومت از پیش از انقلاب و راهکارهای ایشان برای حل این بزرگترین مسأله جهان اسلام خواهیم پرداخت.

در میز فرامتن نگار، طی گفتگو با دکتر حسین امیرعبداللهیان، به مرور ضرورت حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و تأثیر نظامی و سیاسی ایران بر تقویت جبهه مقاومت خواهیم پرداخت و در ادامه راهکارهای رهبر انقلاب را در دو حوزه نظامی و سیاسی مورد بررسی قرار دادیم. همچنین بازتاب جهانی پوستر جدید سایت KHAMENEI.IR و طرح ایده «همه‌پرسی فلسطینیان به عنوان راه‌حل نهایی» مورد واکاوی قرار گرفت.

در بخش حاشیه نیز، روایتی جذاب از کمک جمهوری اسلامی ایران به فلسطین از زبان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواهیم دید.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در دوازدهمین شماره از «مجله تصویری نگار» به تحلیل و بررسی بیانات رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با تشکل‌های دانشجویی می‌پردازد.

در میز متن نگار، در گفتگو با دکتر علی غلامی، ضمن مرور بیانات اخیر رهبر انقلاب، به تبیین ضرورت تقویت مبانی معرفتی دانشجویان و پیشگیری از انفعال و انحراف در محیط‌های جوان خواهیم پرداخت و در ادامه الزامات جذب نیرو و جبهه‌سازی در انقلاب اسلامی را مورد بررسی خواهیم داد و دغدغه رهبری در حوزه حجاب و حیا را بازخوانی خواهیم کرد.

در میز فرامتن نگار، طی گفتگو با مهدی محمدی، زاویه دید رهبر انقلاب و نگاه امیدوارانه ایشان به وضعیت کشور را واکاوی خواهیم کرد و در ادامه، دیدگاه ایشان در حوزه دولت جوان حزب‌اللهی، نسبت آن با حضور جوانان در عرصه‌های مدیریتی و الزامات عملیاتی تحقق این دغدغه را مورد بررسی قرار دادیم.

در بخش حاشیه نیز، روایتی جذاب از حواشی ارتباط تصویری رهبر انقلاب با تشکل‌های دانشجویی را از داخل دانشکده صداوسیما خواهیم دید.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در یازدهمین شماره از «مجله تصویری نگار» به تحلیل و بررسی بیانات رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌پردازد.

در میز متن نگار، در گفتگو با دکتر حامد حاجی‌حیدری، ضمن مرور بیانات اخیر رهبر انقلاب، به تبیین اختلاف تمدن‌ها و همچنین نقش خانواده در مقابله با بحران کرونا در این مواجهه تمدنی خواهیم پرداخت.

در میز فرامتن نگار، طی گفتگو با دکتر مجید شاه‌حسینی، ضمن مرور آرزوی رهبر انقلاب در روایت جهاد عظیم ملت ایران در مواجهه با بحران کرونا، مؤلفه‌های موفقیت شهید سید مرتضی آوینی در روایت دفاع مقدس و چگونگی بازتولید آن در روایت امروزی از جهاد عظیم مورد بررسی قرار گرفت.

در بخش حاشیه نیز، روایتی از توانمندی و موفقیت علمی جوانان ایرانی در تولید صنعتی تجهیزات پیشرفته پزشکی برای مقابله با کرونا خواهیم دید.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در دهمین شماره از «مجله اینترنتی نگار» به تحلیل و بررسی بیانات رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با هفت مجموعه تولیدی می‌پردازد.

در میز متن نگار، در گفتگو با دکتر عادل پیغامی، با مرور بیانات رهبر انقلاب، به تبیین مشکلات موجود در نسبت کارگر و کارفرما پرداخته و ضمن آسیب شناسی این فرایند، راهکارهای تحقق جهش تولید بر مبنای نظرات رهبر انقلاب را مورد بررسی قرار داده است.

در میز فرامتن، طی گفتگو با دکتر علی آقامحمدی ضمن مرور نسبت اقتصاد و امنیت، به تبیین راهکارهای لازم برای تحقق جهش تولید و تلاش های رهبر انقلاب برای بهبود سیاست های اقتصادی کشور در طی این سالها پرداخت.

در بخش حاشیه نیز، ضمن مرور حواشی ارتباط تصویری مجموعه های تولیدی با رهبر انقلاب، طی تماس تلفنی با سردار علی جعفرآبادی، فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه گزارشی از پرتاب ماهواره نظامی به دست دانشمندان جوان ایرانی ارائه شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در نهمین شماره از «مجله اینترنتی نگار» به تحلیل و بررسی بیانات رهبر انقلاب در محفل انس با قرآن می‌پردازد.

در این قسمت از نگار، در گفتگو با حجت‌الاسلام‌ محسن قرائتی، با مرور بیانات رهبر انقلاب در دیدار اخیر، بحث قاعده سازی از قرآن و آوردن قرآن به متن زندگی مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه ماجرای نامه ایشان به رهبر انقلاب در باب محوریت قرآن و لزوم ترویج تفسیر قرآن مطرح شد و به مصادیق عملی برای خارج کردن قرآن از مهجوریت اشاره شد. پایان بخش این گفتگو، خاطرات ایشان از همراهی با رهبر انقلاب بود.

در ادامه برنامه، حجت الاسلام سعید صلح میرزایی طی گفتگوی کوتاه تلفنی به اهمیت جایگاه قرآن در نظام اندیشه ای رهبر انقلاب پرداخت و در ادامه گزارشی از آخرین وضعیت کتب تفسیر قرآن ایشان که در حال آماده سازی است، ارائه شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در هشتمین شماره از «مجله اینترنتی نگار» به تحلیل و بررسی بیانات رهبر انقلاب روز نیمه شعبان در سه بخش متن، فرامتن و حاشیه می‌پردازد.

در بخش «روایت متن» در گفتگو با حجت‌الاسلام‌ علیرضا پناهیان، مواسات در ادبیات دینی و تحقق آن در جامعه امروز به عنوان مقدمه‌سازی ظهور امام زمان (عج) و همچنین تفاوت فرهنگی تمدن اسلامی و تمدن غربی مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی برای مواسات و #رزمایش_همدلی در دوران کرونا ارائه شد.

در بخش «روایت فرامتن» در گفتگو با سرکار خانم مرضیه هاشمی، بحث احساس نیاز به منجی در همه جهان و همچنین اختلاف فرهنگی مردم و دولت ایران و آمریکا در مواجهه با ویروس کرونا مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه، طی گفتگوی تصویری با دکتر سام‌مهدی ترابی، اثرات مبانی کشورهای غربی بر رفتار مردم و دولت‌های غربی واکاوی شد.

در این شماره از نگار، بخشی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با خادمان مسجد مقدس جمکران، برای اولین‌بار منتشر شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در هفتمین شماره از «مجله اینترنتی نگار» به تحلیل و بررسی بیانات رهبر انقلاب در روز عید مبعث در سه بخش متن، فرامتن و حاشیه می‌پردازد.

در بخش «روایت متن» در گفتگو با محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، الزامات تحقق ایران قوی در حوزه های مختلف و همچنین بی اعتمادی به دشمن و اتهام تولید ویروس کرونا از سوی آمریکا مورد بررسی قرار گرفت.

در بخش «روایت فرامتن» در گفتگو با نادر طالب زاده، ضمن بررسی و تحلیل بازتاب های بیانات رهبر انقلاب در رسانه ها و شبکه های اجتماعی، طی گفتگوی تلفنی با حجت الاسلام احمد عابدی، حواشی ایجاد شده درباره استفاده رهبر انقلاب از آیه قرآن مجید درباره شیاطین جن و انس واکاوی شد و در ادامه طی ارتباط تصویری با دکتر ویلیام بیمن از آمریکا، مشکلات داخلی آمریکا در مقابله با ویروس کرونا مورد بررسی قرار گرفت.

«مجله اینترنتی نگار» یک بسته رسانه‌ای است که پس از دیدارها و بیانات رهبرانقلاب منتشر منتشر شده است و به تحلیل آن در ابعاد مختلف می‌پردازد.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در ششمین شماره از «مجله اینترنتی نگار» به تحلیل و بررسی پیام نوروزی سال ۱۳۹۹ رهبر انقلاب در سه بخش متن، فرامتن و حاشیه خواهد پرداخت.

در بخش «روایت متن» در گفتگو با دکتر مجید شاکری، اقتصاددان، مروری بر وضعیت اقتصاد و رونق تولید در سال ۹۸ و امکان تحقق جهش تولید در سال ۹۹ صورت گرفت.

در بخش «روایت فرامتن» در گفتگو با مهندس سید عزت الله ضرغامی، به تحلیل رویکرد واقع‌بینانه رهبر انقلاب به سال جدید و تلاش رسانه های فارسی زبان در القاء ناامیدی پرداخته و الزامات رسانه ای و عملیاتی تحقق شعار #جهش_تولید مورد بررسی قرار گرفت.

در بخش «روایت حاشیه» نیز، در گفتگو با محمد عرب تولیدکننده و کارآفرین، امکان عملیاتی تحقق جهش تولید مورد بررسی قرار گرفت.

پایان بخش این شماره از نگار، پیام ویدئویی آیت الله جاودان در توسل به حضرت صاحب الزمان (عج) خواهد بود.

«مجله اینترنتی نگار» یک بسته رسانه‌ای است که پس از دیدارها و بیانات رهبرانقلاب منتشر خواهد شد و به تحلیل آن در ابعاد مختلف خواهد پرداخت.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در دومین شماره از «مجله اینترنتی نگار» به روایت این دیدار در سه بخش متن، فرامتن و حاشیه خواهد پرداخت.

در بخش «روایت متن» در گفتگو با حجت‌الاسلام علی ذوعلم، به تحلیل متن بیانات رهبر انقلاب درباره انتخابات پرداخته شده است. در این بخش همچنین مروری سریع بر محتوای بیانات رهبر انقلاب در این دیدار خواهیم داشت.

در بخش «روایت فرامتن» در گفتگو با آقای اکبر نصراللهی استاد ارتباطات و رسانه به تحلیل رسانه‌ای بیانات خواهیم پرداخت و نیز بازتاب این دیدار در شبکه‌های اجتماعی را مرور خواهیم کرد.

«مجله اینترنتی نگار» یک بسته رسانه‌ای است که پس از برخی دیدارهای رهبرانقلاب منتشر خواهد شد و به تحلیل آن در ابعاد مختلف خواهد پرداخت.

همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها، هزاران نفر از مداحان و ذاکران اهل‌بیت علیهم‌السلام با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در اولین شماره از «مجله اینترنتی نگار» به روایت این دیدار در سه بخش خواهد پرداخت.

در بخش «روایت متن» در گفتگو با سید مجید بنی‌فاطمه، به تحلیل متن بیانات رهبر انقلاب پرداخته شده است. در این بخش همچنین مروری سریع بر محتوای بیانات رهبر انقلاب در این دیدار خواهیم داشت.
در بخش «روایت فرامتن» در گفتگو با دکتر عبدالکریم خیامی، پژوهشگر و مدرس حوزه فرهنگ و رسانه، به تحلیل رسانه‌ای بیانات خواهیم پرداخت و نیز بازتاب این دیدار در شبکه‌های اجتماعی را مرور خواهیم کرد.
در بخش سوم، «روایت حاشیه» ضمن مروری بر حواشی و لحظاتی دیدار، در گفتگو با احمد بابایی، شاعر اهل‌بیت علیهم‌السلام، شعرخوانی ایشان در ابتدای دیدار را مورد بررسی قرار دادیم.

«مجله اینترنتی نگار» یک بسته رسانه‌ای است که پس از برخی دیدار رهبرانقلاب منتشر خواهد شد و به تحلیل آن در ابعاد مختلف خواهد پرداخت.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا