رئیس اسبق هیأت مدیره گهرزمین بازداشت شد

علیرضا حیدرآبادی پور متهم پرونده سنگین فساد اقتصادی در بانک سرمایه در بهمن ۱۳۹۴ به مدیرعاملی بانک سرمایه منصوب و حدود پنج ماه بعد در خرداد ۹۵ از این سمت برکنار شد وی پیش از این ریاست هیأت مدیره شرکت سنگ آهن گهرزمین را برعهده داشته که وی با قرار پنج میلیارد تومانی آزاد بود اما در اواخر سال ۱۳۹۷ گزارش شد از ایران خارج شده است تا دادستانی تهرآن در خرداد ماه سال ۹۸ از بازداشت او در اسپانیا “توسط پلیس بین الملل” (اینترپل) خبر داد.

تاکنون چند نفر از جمله پرویز کاظمی رییس هیأت مدیره این بانک که در دوره اول ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد ، وزیر رفاه بود از جمله کسانی هستند که در رابطه با این پرونده حبس گرفته‌اند.

قابل ذکر است پرونده دادخواست مدیر عامل شرکت تأمین آتیه کارکنان شرکت سنگ آهن گهرزمین برعلیه اعضای هیأت مدیره سابق این شرکت که علیرضا حیدرآبادی نیز یکی از آنهاست در یکی از شعبات دادگستری سیرجان در حال رسیدگی میباشد.

آنگونه که مشخص است قوه قضاییه در برخورد با دانه درشت‌ها ، مسامحه‌ای نداشته و اسیر القاب ، عناوین ، سمت‌ها و عقبه افراد نشده تا جایی که هفته گذشته نیز سردار پورمختار رییس کمیسیون اصل نود در مجلس نهم نیز به اتهام فساد اقتصادی دستگیر گردید.

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا