تجدید میثاق با آرمانهای شهدا

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گهرزمین عصر دیروز به مناسبت هفته دفاع مقدس مدیر عامل و جمعی از پرسنل شرکت سنگ آهن گهرزمین با حضور در گلزار شهدای سیرجان به مقام شامخ اسطوره های بی بدیل عرصه دفاع مقدس و جهاد در راه خدا با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه، ادای احترام نمودند.

در این مراسم مهندس وحید میرزایی با اشاره به اینکه جایگاه و فرصتی که امروز مسئولان کشور برای خدمتگذاری به مردم نجیب و شهید پرور کشور اسلامی ایران دارند به برکت رشادت‌های همین شهدا به دست آمده است تصریح کرد:به همین دلیل همه ما باید قدردان این رشادت‌ها و مجاهدت ها باشیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: حضور رزمندگان از تمام اقشار مردم در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس و نیز تداوم این روحیه در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل(ره) در سالیان پس از دفاع مقدس نشان دهنده حقانیت نظام اسلامی در برابر استکبار است و یقیناً مطالبه آحاد مردم کشور در راستای استمرار جریان آزادگی، استقلال گرایی و استکبار ستیزی و دفاع از خون این شهدای بلند مرتبه مسئولیت مدیران کشور را دو چندان می کند.
مدیر عامل گهرزمین تاکید کرد:در شرایط امروز، لازم است مسئولان و مدیران کشور در پیروی از آرمان های امام راحل(ره) و منویات رهبر فرزانه انقلاب و تاسی از شهدا،به عنوان شاخص، راه و اهداف آنها را الگو و سرلوحه خود در خدمتگزاری به مردم قرار دهند.

View this post on Instagram

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس صورت گرفت: تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان شرکت گهرزمین با آرمان های شهدای دفاع مقدس به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گهرزمین عصر دیروز به مناسبت هفته دفاع مقدس مدیر عامل و جمعی از پرسنل شرکت سنگ آهن گهرزمین با حضور در گلزار شهدای سیرجان به مقام شامخ اسطوره های بی بدیل عرصه دفاع مقدس و جهاد در راه خدا با نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه، ادای احترام نمودند. در این مراسم مهندس وحید میرزایی با اشاره به اینکه جایگاه و فرصتی که امروز مسئولان کشور برای خدمتگذاری به مردم نجیب و شهید پرور کشور اسلامی ایران دارند به برکت رشادت‌های همین شهدا به دست آمده است تصریح کرد:به همین دلیل همه ما باید قدردان این رشادت‌ها و مجاهدت ها باشیم. وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: حضور رزمندگان از تمام اقشار مردم در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس و نیز تداوم این روحیه در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل(ره) در سالیان پس از دفاع مقدس نشان دهنده حقانیت نظام اسلامی در برابر استکبار است و یقیناً مطالبه آحاد مردم کشور در راستای استمرار جریان آزادگی، استقلال گرایی و استکبار ستیزی و دفاع از خون این شهدای بلند مرتبه مسئولیت مدیران کشور را دو چندان می کند. مدیر عامل گهرزمین تاکید کرد:در شرایط امروز، لازم است مسئولان و مدیران کشور در پیروی از آرمان های امام راحل(ره) و منویات رهبر فرزانه انقلاب و تاسی از شهدا،به عنوان شاخص، راه و اهداف آنها را الگو و سرلوحه خود در خدمتگزاری به مردم قرار دهند. #گهرزمین_سیرجان #goharzamin_company

A post shared by goharzamin (@goharzamin.ir) on

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا