چابک‌سازی اتحادیه‌های اصناف یا دور زدن قانون برای آوردن افراد از دورخارج شده؟!

چابک‌سازی اتحادیه‌های صنفی بنام «تولید و اشتغال» یا به کام سیاسیون و کسب سمت و جایگاه اجتماعی برای دوردانه‌های نماینده خاص مجلس و عنصر جا مانده از انتخابات شورای شهر مسئله این است.

به گزارش اشکان نیوز ، طرح چابک‌سازی اتحادیه‌های اصناف سالها است ، که توسط هیأت عالی نظارت برتشکل‌های صنفی کشور مصوب گردیده و مغفول مانده این طرح با ادغام کارشناسی شده اتحادیه‌های صنفی همگن به منظور تقویت منابع مالی ، جلوگیری از اتلاف منابع ، تخصصی‌تر شدن اتحادیه‌های صنفی ، توسعه و افزایش بهره‌وری آنها محقق خواهد شد .

با توجه به اینکه تمکین به قانون و اجرای ماده ۲۲ قانون نظام صنفی موجب خواهد شد که بیش از ۸۰ درصد از هیأت مدیره اتحادیه‌های صنفی شهرستان بندرعباس نتوانند بیش از ۲ دوره متوالی یا چهار دوره متناوب کاندید انتخابات بشوند و متعاقب آن دردانه‌های نماینده خاص که یکی بیرون گود اصناف و به جا مانده از انتخابات شورای شهر است و دیگری اندرون اتاق اصناف و همچنان بلاتکلیف از قافله قدرت بجا مانده چاره جویی کنند.

در شرایط کنونی اعمال نفوذ مرکزنشنینان در تغییر قانون و در تعویق انتخابات اتحادیه‌ها و اتاق اصناف بی‌نتیجه مانده، فلذا تنها راه نجات دوردانه‌های سیاسیون برای دور زدن قانون با اجرای شتاب‌زده طرح مثلاً چابک‌سازی اتحادیه‌های اصناف و متعاقب آن با ادغام اتحادیه صنف خیاطان که شاخص اشتغال و سرآمد تولیدات اصناف در کشور و به‌ویژه استان هرمزگان میباشد در اتحادیه پوشاک فروشان که سرآمد فروش پوشاک بخوانید خارجی یا قاچاق در کشور است میباشد.

البته علت اصلی این اقدام این است که دونفر دوردانه نمی‌توانند بر سر یک خوان قدرت اتحادیه کیف و کفش بنشینند و چون باهم دعوایشان می‌شود، لاجرم بزرگان اهل نافن تصمیم گرفتند دوردانه بیرون از گود اصناف مسند کیف و کفش را برگزیند و به افتخار دردانه دیگر و به یمن حضور وی در اتاق اصناف ، اتحادیه صنف خیاطان را فنا نمایند.

آقای نماینده آیا میدانید لباس زنانه بومی هرمزگان در داخل کشور تقاضای فراوانی دارد و با داشتن مهر شایستگی از سازمان یونسکو درسال ۲۰۲۱ زمینه صادرات به تمام جهان را داراست.

اشتغال مضاعف توانمندسازی با سلیقه شما پیشکش خودتان ، لطفاً با باندبازی و ندانم کاری برای ورود و ابقای مهره‌های سیاسی خود کالای خارجی و قاچاق را ترویج ندهید و فرهنگ و سنت این مرز و بوم را رو به نابودی‌ نبرید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا