صداقت یا بازی انتخاباتی شورا و شهردار بندرعباس!

در کنار انتصاباتی که به عقیده مردم بندرعباس بوی انتخاباتی دارد ، اعضای شورای شهر بندرعباس بایستی صادقانه پاسخ این سیاست‌زدگی و شلختگی شهری و افزایش نامتعارف عوارضات باشند .

دو عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس بنام «بواشه و کناری زاده» اخیراً به نقد شهردار پرداختند و بخاطر رأی دادن به این شهردار از مردم عذرخواهی کردند اگر این اقدام را قابل تقدیر بدانیم.

در ادامه این انتظار می‌رود که بقیه اعضای شورا هم بخاطر تصحیح اشتباه خود از مردم عذرخواهی کنند ، و این بار بدون هرگونه گرایش سیاسی یا تحمل فشار پشت پرده (نمایندگان مجلس) ، فردی متخصص را به عنوان شهردار بندرعباس انتخاب کنند یا خودشان همچون یک کارگر ساده بیل دست بگیرند و چاله چوله‌های شهری را پر کنند.

یک عضو شورای شهر در نطق پیش از دستور شورا اشاره کرد که از کانالهای مختلف به آنها فشار وارد می‌کنند که اگر با شهردار مخالفت کنید ، برای آینده سیاسی شما بد است!

بهتر است برای جلب حمایت افکار عمومی ، این اعضاء به این سؤال پاسخ دهند که چه فشارهایی بر آنها وجود دارد که آنها ناچار به تصمیماتی برخلاف نظر خود بگیرند ، و کدام نمایندگان مجلس در ایجاد این فشارها نقش دارند؟

اعضای حامی شهردار که فرصت نطق و تریبون کم و بیش دارند ، هم پاسخ دهند که مطابق با چه شاخص‌هایی از شهردار فعلی در نظر گرفته‌اند که به حمایت خود از شهردار ادامه می‌دهند.

لطفاً با صراحت افکار عمومی را روشن کنید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا