هشدار احمدی‌نژاد درباره توطئه شوم تاراج سرمایه مردم

وجود ضعف، ناکارآمدی ، فریفتگی و دیگر شاخصه های عدم صلاحیت در کسانی که نه بر اساس آرای مردم در یک انتخابات حداکثری و بلکه در سایه رانت، انحصار و تبعیض بر گمارده می شوند، علی القاعده، مورد انتظار است.

از این رو همه اقشار ملت و به ویژه فرزندان نخبه ایران، باید با هشیاری و احساس مسئولیت هرچه بیشتر، مسائل را رصد و تعقیب نمایند.

اینجانب حسب تجربه مدیریتی خود، تردید ندارم جریان خزنده ای که اینبار قصد تاراج سازمان یافته سرمایه های فرهنگی-تاریخی این سرزمین را کرده است، ریشه در دستگاه استعمارگر پیری دارد که هرگز دست از سر این ملت ایران بر نداشته و درپشت صحنه، از طریق باند فاسد امنیتی که اینجانب بارها نسبت به موجودیت و فعالیت مخرب آن هشدار داده ام، عوامل قدیم و جدید خود را سازمان می دهد.

بی شک نباید از توان اجرایی و قدرت نفوذ عوامل قاچاق سازمان یافته و نهادینه شده ای که به پشتوانه همان باند فاسد و دسترسی های موثر داخلی و نیز حمایت اطلاعاتی سرویس های بیگانه، از هرگونه ضربه و مجازات مصون مانده اند، غافل بود.

اگرچه قطع دست اجانب و عوامل داخلی آنها در شرایط حاضر به طور کامل میسور نباشد، لیکن یقین دارم که احساس مسئولیت و هشیاری عمومی ، ورود موثر خبرگان و صاحبان نفوذ فرهنگی، اجتماعی و سیاسی می تواند راه غارت سازمان یافته میراث فرهنگی و تاریخی کشور را سد نماید.

این توطئه شومی است که علاوه بر خسارات غیر قابل ارزش گذاری و جبران، موجبات وارد آمدن لطمه شدید به حیثیت کشور و آبروی ملت ایران در عرصه جهانی را فراهم می سازد.

در این بیان کوشیده ام که فرد یا مجموعه معینی را مورد اتهام قرار ندهم، لکن اطمینان دارم که عزم لازم عمومی، به خنثی شدن توطئه ها خواهد انجامید.

در این زمینه ، به طور خاص از نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی، نظامی و قضایی مومن، پارسا، میهن پرست و دوست دار کشور و مردم ، انتظار می رود که بدون ملاحظه عوامل صاحب نفوذ، در کنار مردم ایستاده و دست زیاده خواهان را قطع نمایند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا