عملکرد دولت سیزدهم در هرمزگان مطلوب نیست

حامد امیری

مولفه‌های متعددی نسبت به نارضایتی از عملکرد دولت روی میز مردم هرمزگان قرار دارد، برخی از نگرانی‌ها و دلخوری‌ها از دولت در سطح کلان مثل عدم استفاده از نیروهای انسانی هرمزگانی در سطح ملی و بخش زیادی از نارضایتی به سطوح محلی باز می‌گردد.

پس از هفت ماه از انتصاب جناب مهندس دوستی به عنوان استاندار هرمزگان ، حال هرمزگان بجای اینکه آرامش سیاسی بعد از تغییر دولت داشته باشد متأسفانه دچار بحرانی بخوانید از جنس بی‌تدبیری و ناکاریی نماینده عالی دولت در این استان شده ، که «روز به روز» مردم هرمزگان را نسبت به دولت بدبین و ناامید می‌کند.

این سؤال که آیا امیدی است بساط این نا امیدی و بدبینی به دولت در هرمزگان برچیده شود یا خیر؟! را بایستی با بررسی مشارکت ۵۸.۱۱ درصد در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که مردم هرمزگان در آن شرکت کردند جست، که به سید ابراهیم رئیسی ۴۳۶ هزار و ۱۶۴ رأی دادند.

واقعاً حق مردم هرمزگان با این میزان از مشارکت و با این تعداد از آرا که به سبد حجت الاسلام رئیسی انداخته اند داشتن آرامش سیاسی و شخصی کارآمد ، باتجربه و توانمند نبود و یا نیست!؟ هرمزگان نیاز به آرامش سیاسی از نوع تدبیر و تدبر و کارآمدی دارد.

جناب دکتر رئیسی رئیس جمهور محترم ، مردم انقلابی و دلسوزان به دولت در هرمزگان استدعا دارند جلوی این بدبینی را در هرمزگان بگیرید تا بیشتر از این گسترش پیدا نکند.

امروز نیازمندیم وزارت کشور و شخص رئیس جمهور ، شاخص‌های مرتبط با امید ، اعتماد و تعهد را بخوبی اسکن ، رصد و احیا کنند، البته به این امید که مسئولان شاخص‌ها را ببینند و سیاست‌های درستی اتخاذ کنند و مسئولان باید تبعات سیاست‌های خود را ببینند.

می‌بایست روندها را بشناسیم و دنبال کنیم امیدواریم به اینکه آینده نسبت به گذشته بهتر شود و از ناکارآمدی سیستم دولتی در استان ناراحتیم ، عملکرد دولت در این استان بسیار ضعیف است و داریم می‌بینیم که استاندار هرمزگان قدرت تصمیم‌گیری درست برای استان را ندارد.

تداوم وضعیت فعلی مدیریتی که نقدهای جدی در بخش‌های مختلف به آن وارد است ، زمینه‌ساز کاهش محبوبیت دولت سیزدهم در این استان را فراهم کرده است و تداوم این روند به هیچ وجه به نفع مردم و رئیس جمهور نیست.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا