ادامه بن بست سیاسی شورا و شهرداری

بن بست سیاسی میان شورای شهر و شهردار بندرعباس سبب شده تا بی‌پروژه‌ترین دوران تاریخ شهرداری بندرعباس را شاهد باشیم .

شهرداری بندرعباس هیچ همکاری را با اعضا شورا که جز استیضاح کنندگان هستند ندارد ، و این موضوع هرگونه پیگیری کارهای عمومی را توسط این اعضا متوقف کرده است.

این اختلاف، فرصتی برای برخی نمایندگان «فعلی و سابق» مجلس در استان ایجاد کرده است تا باتوجه به حمایت حداقلی و چهار عضو شورا از شهردار ، خود را به شهردار نزدیک کرده و از شهردار امتیاز بگیرند و افراد خود را در سمت‌ها بکارند!

به عبارت صریح‌تر ، اگر جنگ سرد شورا و شهرداری برای مردم ضرر دارد ، برای برخی نمایندگان فعلی و سابق، نان و آب شده است!

از طرفی ، اعضا شورا فاقد هرگونه تجربه و پشتوانه سیاسی هستند و از هرگونه حمایت و راهنمایی برای تصمیم گیری ‌در جهت پایان دادن به بن بست موجود بی‌بهره‌اند.

ضعف قدرت رایزنی این اعضا سبب شده تا رسانه‌های حامی شهردار دست بالا را در این دعوا داشته باشند ، و با طرح مسایل شخصی و نقاط ضعف اعضاء شورا آنها را وادار به سکوت کنند.

زمان با سرعت در حال گذر است و به زودی زمان انتخابات مجدد هیئت رییسه شورا می‌رسد و دعوایی به دعوای اعضا شورا اضافه می‌شود.

به نظر می‌آید امید به استعفای شهردار یا جدا شدن یکی از حامیان شهردار در شورا و پیوستن او به استیضاح کنندگان به زودی محقق نشود ، و تداوم این شرایط به قفل شدن بسیاری از کارهای عمومی در بندرعباس ختم گردد.

در مقابل ، برخی نمایندگان فعلی و سابق مجلس که تا چندی پیش منتقد شهردار و از عملکرد او ناراضی بودند ، امروز در حال کانال زدن با شهردار برای کسب امتیازات بیشتری در انتصابات شهرداری هستند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا