بدون محقق شدن هیچ‌یک از مطالبات مردم هرمزگان از دولت آقای مرادی، اعلام کرد: در آئین تکریم و معارفه استاندار هرمزگان شرکت می‌کنیم؟!!

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مشترکت با وزیر کشور و دلجویی در جهت رفع ابهامات بوجود آمده در نوع انتصاب استاندار هرمزگان خبر داد.

احمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه ظهر امروز به دعوت وزیر کشور نشستی مشترک با مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: پس از نوع انتصاب استاندار هرمزگان و دلخوری مردم و نمایندگان هرمزگان در مجلس، به دعوت وزیر کشور این نشست برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه بار دیگر از سوی نمایندگان هرمزگان در مجلس گلایه مردم استان هرمزگان در رویه اشتباه انتخاب استانداران و نادیده گرفته شدن نیروهای توانمند بومی مطرح شد، اضافه کرد: وزیر کشور در این جلسه با پذیرش گلایه نمایندگان هرمزگان، این نوع انتصاب را نوعی نگاه ویژه به هرمزگان دانست و مهدی دوستی را فردی با ظرفیت ملی و مناسب در جهت توسعه استان هرمزگان و رشد نیروهای بومی در کنار این مدیر جوان قلمداد کرد.

مرادی با اشاره به اینکه وزیر کشور انتصاب استاندار هرمزگان را هیچگاه تحقیر و نادیده گرفتن مردم هرمزگان را ندانست، خاطرنشان کرد: وزیر کشور ضمن اشاره به توانمندی نیروهای هرمزگانی قول پیگیری استفاده از این نیروهای توانمند و ثابت شده را در بدنه دولت سیزدهم داد.

وی با بیان اینکه وزیر کشور عملکرد فریدون همتی در استانداری هرمزگان را قابل تقدیر ذکر و عنوان کرد: جابجایی استانداران در تمامی دولت ها امری عادی و جهت افزایش انگیزه در بین مدیران است.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  فردا (۱۸ مهرماه) نشستی مشترک بین مجمع نمایندگان هرمزگان و استاندار جدید برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این جلسه مهمترین دغدغه های مردم استان از جمله مسئولیت های اجتماعی بنگاه های اقتصادی و پالایشگاه ها در جهت توسعه استان و استفاده از نیروهای توانمند بومی و ماندگار در بدنه هیات مدیره و مدیرعاملی آن ها و مناطق آزاد استان هرمزگان با توجه به ظرفیت ملی استاندار جدید به طور حتم مطرح و برای محقق شدن آن در کنار استاندار جدید هرمزگان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مجمع نمایندگان هرمزگان به استاندار جدید هرمزگان توصیه می کند از حاشیه سازی برخی افراد به ویژه در زمینه منفعت طلبی شخصی و گروهی پرهیز کند، افزود: تمامی نمایندگان هرمزگان در مجلس با توجه به انسجام مثال زدنی در این دوره، تا زمانی که مسیر توسعه هرمزگان سرعت بگیرد در کنار دولت و استاندار خواهند بود و از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

مرادی در پایان با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با توجه به دلجویی صورت گرفته از سوی وزیر کشور در آئین تکریم و معارفه استاندار هرمزگان شرکت خواهد کرد، گفت: دفاع از حقوق مردم و استفاده از ظرفیت های دولت سیزدهم در جهت توسعه هرمزگان به طور حتم در دستور کار مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس خواهد بود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا