شهردار سرگز احمدی در پاسخ به خبر درگیری با یک جانباز اعلام کرد؛ بنده هیچ نقشی در درگیری نداشتم

شهردار سرگز احمدی گفت: اخیراً مطالبی در برخی از شبکه‌های مجازی در خصوص بی احترامی شهردار سرگز احمدی به جانباز دفاع مقدس انتشار یافته است، که جهت شفاف‌سازی اذهان عمومی پاسخ می‌دهم.

سجاد کرمشاه پور شهردار سرگز احمدی می‌افزاید: ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان، هرگونه درگیری و جسارت به ساحت مقدس یادگاران دفاع مقدس را تکذیب و خود را مدیون و خادم تک تک این بزرگواران می‌دانم.

وی تصریح کرد: این امر کذب محض است و افراد جهت آگاهی دقیق از این امر می‌توانند صحت و سقم موضوع را از طریق بخشدار محترم بخش احمدی که‌ خود شخصاً در جلسه حضور داشته‌اند جویا شوند.

کرمشاه پور ادامه داد: طی جلسه‌ای که در بخشداری بود و به دلیل به توافق نرسیدن ، جناب سرهنگ کرمی اتاق بخشدار را ترک کردند و محسن جعفری کارمند سپاه بیرون از اتاق بخشدار با حیدری عضو شورای اسلامی روستای جلالی و فرمانده گردان بسیج بخش درگیر می‌شوند. ما از اتاق خارج شدیم و سعی بر اتمام درگیری داشتیم که تقریباً موفق شدیم.

وی افزود: اما در این وسط نقش بنده چه بوده است؟ ابتدا گفته‌اند که من زده‌ام ، بعد گفتند راننده من بوده سپس گفته‌اند که ایشان توسط من تحریک به دعوا شده است ، که اینجا می‌گویم همه اینها کذب هست و صحت ندارد.

شهردار سرگز احمدی تأکید کرد: لازم به یادآوری است برخی از افراد با نشر اکاذیب و تهمت‌های ناروا سعی دارند که شکست سیاسی خویش‌ را به‌ نوعی جبران کنند که از این طریق نیز موفق نشدند.

وی افزود: اکنون نیز با پناه بردن به هفته‌ دفاع مقدس و مضامین مقدسی هم‌چون شهید ، شهادت‌ ، ایثارگری و با بیان اینکه شهردار سرگز احمدی به این مقدسات توهین کرده سعی در جریحه‌دار کردن افکار عمومی کنند و از این رهگذر بهره برداری نامشروع به عمل آورند همه ما و ملت بزرگ ایران وام‌ دار شهیدان والا مقام، جانبازان محترم و ایثارگران عزیز هستیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. جناب شهردار لطفا واقعیت را تعریف کنید نه جوابیه دروغ
    اینکه راننده جنابعالی در حال حتک حرمت ومشت و لگد زدن به جانباز ارزشمند بودند، و شما بجای کمک و جلوگیری از این حرکت ناپسند
    در حال فیلم گرفتن بودین و محسن جعفری از جانباز عزیز دفاع کردن و نذاشتن شما به فیلم گرفتن خودت ادامه بدی و از ادامه حتک حرمت راننده شهرداری جلوگیری کردند
    مثل اینکه شما از این موضوع ناراحت و به ایشان تهمت زدین
    این رفتار و بی اخلاقی شما خاطره بدی را در ذهن مردم بجا گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا