آیا به مرادش رسید، ول کرد؟!

احمد دبیری‌فر «دانش آموخته علوم سیاسی»

پیگیری «سازمان منطقه آزاد قشم» کجا و پیگیری از «شرکت نفت ستاره خلیج فارس» به اضافه دیگر صنایع باقی مانده کجا؟! طرف (مرادی) می‌ره داخل مجلس «تحقیق و تفحص» کلید می‌زنه خودش هم می‌شود رئیس این هیئت ، نطق‌های آتشین در صحن مجلس و کمیسیون‌ها تلاوت می‌کند اما بعد از یک «لایو اینستاگرامی» علیه نفت ستاره همه بادش می‌خوابد!

فردای روز بعد مدیر عامل این شرکت (دادور) می‌شود «محبوب القلوب» و تیتر همه جراید و مهربان همه مجالس واقعاً چه شد آقای مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی که این مورد را اصطلاحاً کشش ندادی ، ول کردی آیا به مرادت رسیدی مثل گذشته فرد گمنامی را گذاشتی در ترکیب هیئت مدیره نفت ستاره ؟

واقعاً اینبار که با این سرعت خاموش شدی چه یافتی آیا برق‌آسا پالایشگاه کذایی همه مواردی را که در لایو اینستاگرام افشاء کردی اصلاح کرد!! مشاوران ، کارمندان و مدیران پروازی و برادر مدیر عامل و شرکت‌های پیمانکار غیربومی را عوض کرد یا نه.. فقط اینبار ظاهراً گربه شما در بطری گیر کرده بود که در آمد ؟

آقای مرادی افرادی که شما در گذشته و حال به اسم بومی برای آنها موقعیت کاری و شغل مناسب با حقوق بالا در صنایع جفت جور می‌کنید آیا واقعاً مردم تنگ دست هستند یا خیر.. یا دقیقاً اطرافیان و وابستگان ستاد انتخاباتی حضرتعالی‌اند..

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا