سوءاستفاده ازنام حاج قاسم

پاسارگاد: جلسه امروز شورای شهر، سیرجان شاهد حمایت تمام قد اعضا از مهندس وحید میرزایی مدیر عامل شرکت سنگ آهن گهر زمین بود.

ابوذر زینلی در جلسه شورا با اشاره به وظیفه ذاتی این نهاد برای ورود به مسایٔل اجتماعی و اقتصادی شهر گفت: اگر نماینده سیرجان در این مسایٔل اظهار نظر کند، جزو حوزه استحفاظی اوست اما برخی نمایندگان شهرهای استان در مسایٔل شهر سیرجان دخالت می‌کنند که این موضوع باعث تاسف است. نمایندگان حق عزل و نصب را ندارند.

وی در ادامه گفت: در این میان، بدتر از همه سوءاستفاده – عده‌ای در حمایت از پوریانی؛ مدیرعامل سابق – با استفاده از نام حاج قاسم سلیمانی بود که از نظر من این عده در شهادت ایشان شریک هستند.

وی در ادامه گفت: استخوان‌های مردم در فشار اقتصادی خرد می‌شود اما نمایندگان دنبال مسایٔلی هستند که به آن‌ها ربطی ندارد.

در ادامه جلسه، اسماعیل خواجویی با اعلام این خبر که موضوع گهرزمین در دستور کار شورای شهرستان است، با انتقاد از دخالت نمایندگان غیرسیرجانی در مسایٔل شهر سیرجان گفت: طبق قانون تجارت که در مجلس و توسط نمایندگان تصویب شده، انتخاب مدیرعامل با تشکیل مجمع و تعیین هییٔت مدیره بابد انجام شود و دخالت برخی از نمایندگان در عزل و نصب مدیرعامل گهرزمین، برخلاف قانون است.

حسن خدامی؛ دیگر عضو شورا نیز با طرح همین انتقاد گفت: چرا نماینده یک شهر دیگر در کار سیرجان دخالت می‌کند که چه کسی مدیرعامل باشد؟ این نماینده از این موضوع چه نفعی می برد؟

انتهای پیام/*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا