ماله‌کش‌های اصلاح‌طلب به دنبال پاک‌ کردن نقش رئیسی در امضای حکم زاکانی

برخی جریان‌ها و افراد منتسب به اصلاح‌طلبان از طی روزهای گذشته و پس از آنکه خبر امضای حکم علی‌رضازاکانی به عنوان شهردار تهران منتشر شد سعی کردند تا ابراهیم‌رئیسی را در ماجرای امضای این حکم بی‌تقصیر جلوه دهند!

اقدامی که برگرفته از رویکردهای منفعت‌طلبان این قشر از جریان اصلاحات است. مگر می‌شود حکمی را وزیر کشور یک دولت امضاء کند ولی رئیس دولت در جریان آن نباشد؟! زاکانی گزینه امثال چمران و غیره نبوده که فردی مانند رئیسی با آن مخالف باشد این جایگاه باید مانند قالیباف ۸۴ شهردار می‌شد که شد.

️این جماعت به جای خودشیرینی‌های مساله‌دار سعی کنند مسیر خود را تغییر دهند و متوجه شوند که مردم از آن‌ها بیشتر درک و فهم دارند و این قصه‌سرایی‌ها برای محفل‌های منولوگی این طیف کارآیی دارد.

️جماعتی که با شهوت قدرت بیشترین ضربه را به بدنه حقیقی اصلاحات زدند امروز نیز سعی دارند به گونه‌ای عمل کنند که حاکمیت نگاهی به آن‌ها داشته باشد و در این مسیر از قصه‌پردازی و مخالف‌خوانی دریغ نمی‌کنند.

کمک هیأت دولت رئیسی به شهردارشدن زاکانی

معاون وزیر کشور درباره امضای حکم شهرداری تهران: هیأت وزیران تصمیم در اینباره را از اختیارات وزیر کشور دانست؛ نیازی به تغییر آیین نامه نبود.

️مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور با اشاره به طی فرایند قانونی صدور حکم شهردار شدن علیرضا زاکانی در دولت گفت: برای اتقان موضوع ، وزیر کشور طی نامه‌ای خطاب به معاون اول رئیس جمهور از هیئت دولت نیز استفسار کرد که هیئت وزیران روز گذشته در جلسه خود، ضمن بلااشکال بودن تصدی پست شهرداری تهران توسط آقای زاکانی با توجه به هم‌ترازی شهردار کلانشهرها بامقامات توسط هیأت وزیران، تصمیم در این باره را از اختیارات وزیر کشور دانست و لذا در این خصوص نیازی به تغییر آیین نامه ندانست.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا