برخوردهای قضایی فارغ از واقعیت با اصحاب «فرهنگ و قلم» سبب بدبینی مردم می‌شود

ادامه حمایت محلات محروم کرمان از استاد منصور ایران پور؛ اهالی دو محله زریسف و شهرک سیدی کرمان در نامه‌هایی جداگانه به حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای حمایت خود را از استاد منصور ایران پور کرمانشناس، فعال اجتماعی و منتقد محلی کرمان اعلام نمودند و خواستار کمک قوه قضائیه در رفع مشکلات ایجاد گردیده برای ایشان از سوی دادگستری کرمان گردیدند.

متن نامه‌های اهالی دو محله زریسف و شهرک سیدی کرمان به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
به: ریاست محترم قوه قضائیه حضرت حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای
از: اهالی محله زربسف کرمان

با سلام و درود به حضرتعالی و آرزومندی طول عمر با برکت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان نظام، به استحضار می‌رساند ما اهالی محله زربسف کرمان تقاضا داریم نظر لطفتان را همواره بر کرمان و مردم این دیار مداوم بدارید و در رفع مشکلات کرمان همراهی بفرمایید.

ریاست محترم قوه قضائیه خواهشمندیم دستور فرمایید مسئولان قوه قضائیه در کرمان نسبت به استاد منصور ایران پور کرمانشناس برجسته و فعال اجتماعی با عدل و انصاف برخورد نمایند.

این امر سبب اعتلای نظام اسلامی و آرامش مردم استان می گردد. روا نیست برخی برخوردهای فارغ از واقعیت با اصحاب فرهنگ و قلم سبب بدبینی مردم شود. ما اهالی محله زربسف کرمان معتقدیم که استاد منصور ایران پور فردی مردمی دلسوز برای کرمان است. دوی قدم‌های مفید زیادی برای شکوفایی کرمان برداشته و در بین مردم اعتبار زیادی دارد. از خداوند متعال برایتان آرزوی موفقیت روزافزون و سربلندی داریم.

من الله التوفیق
امضا معتمدین و نمایندگان اهالی محله زربسف کرمان

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا