ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته صندوق برای پرداخت اجاره بهای معوقه اماکن!/آقای مونسان فکری به حال سرمایه‌گذاران بخت برگشته بکنید

از اسفند ۹۸ مدیران هتل‌ها، خانه مسافرها و مراکز تفریحی و تاسیسات گردشگری به دلیل ممنوعیت سفر و کاهش درآمد قادر به پرداختن بسیاری از هزینه‌های جاری نیستند و نیاز به حمایت دارند.

تمدید مصوبه هیأت وزیران مبنی بر «بخشودگی همه یا بخشی از اجاره بهای اماکن دولتی اجاره داده شده به بخش خصوصی و اجازه تمدید قرار داد اجاره به مدت یک سال دیگر را بدون افزایش اجاره بها در ایام کرونا» از جمله اقداماتی بود که هیات وزیران در اردیبهشت ۱۴۰۰ انجام داد.

حال در روزهای پایانی تیرماه ۱۴۰۰صندوق احیا در نامه‌ای خطاب به بهره‌برداران اماکن تاریخی ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته برای پرداخت بدهی‌هایشان به صندوق اعلام کرده و گوشزد کرده در صورت عدم توجه به این اخطار از طریق مراجع ذی صلاح قانونی اقدام خواهد کرد و این مبلغ را به انضمام کلیه خسارات اعم از تأخیر تادیه اخذ خواهد کرد.

آقای مونسان چندین سال است که کارشناسان اخطار می‌دهند ۲ میلیارد تومان پول ابتدایی صندوق چه شد؟ صندوق خیلی وقت است در خرج یومیه خود مانده است. مهمترین عمارت و پرونده آن سرگردان دادگاه‌ها است. این ساختار عریض و طویل ناموفق چرا باید برقرار باشد؟ چه کسی کارنامه پانزده ساله صندوق و آنچه بر سرمایه‌گذاران رفته را بررسی خواهد کرد؟

چرا به سازمان برنامه و بودجه اعلام نمی‌کنید این وصله ناجور که دستپخت دولت نهم است به ورشکستگی منابع مالی و انسانی رسیده و درخواست بودجه برای پرداخت حقوق معوقه کارمندان نمی‌کنید تا دولت جدید مستقر شود و فکری به حال این چاه ویل بکند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا