سکوت ظریف و خیانت به ۸۵میلیون ایرانی

این روزها که "ردخون" ده‌ها هزار ایرانی دامن مسئولان را گرفته، هر کدام به شیوه‌ای تلاش می‌کنند تا خود را تبرئه کنند و تقصیر را گردن یکدیگر و دشمن بیندازند!

هم‌زمان با افزایش کشته‌ها و آمارهای وحشتناک، این وضعیت در روز جاری به اوج رسید و زالی از مسئولان ستاد کرونای تهران افشاگری‌هایی را درباره نخریدن واکسن و تعلل‌های مسئولان که منجر به کشته شدن مردم بی‌گناه ایران شد، بیان کرد.

در میان این اظهارات فرمانده ستاد مبارزه با کرونای تهران اشاره‌ای هم به فشل بودن دستگاه دیپلماسی جمهوری‌اسلامی در بحث خرید واکسن کرد که سرانجام سبب غیرتی شدن محمدجواد ظریف شد.

ظریف که از پاسکاری جرم کرونایی مسئولان عصبی شده بود در متنی که آن را در اینستاگرامش منتشر کرده بود تهدید کرد که نگذارید بگویم و سکوت بشکنم!

این فرد که با سکوت‌ها و مماشات‌هایش در تک‌تک بلاهایی که برسر مردم ایران آمده مقصر و هم‌گناه بقیه است تصور دارد در مسائل خانوادگی سکوت کرده که بین دو فرد مشکل ایجاد نشود که اینگونه با افتخار از سکوتش سخن می‌گوید؟!!!

آقای ظریف، این جنایاتی که با تیکه و کنایه به یاد آن دسته از مقصران وضع موجود می‌آوری زندگی میلیون‌ها ایرانی را به جهنم تبدیل کرده و شما هم با سکوتت در این وضع تقصیر کارید!

آقای ظریف، ژست منجی و مظلوم برای مردم ایران نگیرید که با سکوت، مماشات و ماستمالی‌هایت بیشتر از اربابانت مقصر وضع موجود نباشی، کمتر نیستی! فقط تفاوت شما با سایر افراد مدل ریش و خنده‌های مصنوعی‌ات است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا