دلیل قطعی تلفن در بخش احمدی چه بود؟

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان گفت: تا پایان خردادماه با بهره ‌برداری کامل از فیبر دوم منطقه احمدی در حاجی‌آباد دیگر افت و قطعی اینترنت و ارتباط در آن جا نخواهیم داشت.

امیر یگانه صبح امروز درباره دلایل برز نارضایتی در منطقه احمدی به دلیل قطعی اینترنت و ارتباطات این منطقه اظهار کرد: قطعی مکرر فیبر نوری کنونی دلیل بروز این مشکلات است که عمدتا بدلیل حفاری و … است.

وی افزود: این مشکل راهکار مشخصی دارد و در نیمه دوم سال گذشته با پیگیری وزیر ارتباطات و استاندار پروژه فیبر دوم احمدی را آغاز کردیم که به تدریج با پیشرفت عملیات اجرایی این فیبر، مسیر دوم فیبر نوری در حال رسیدن به روستاهای این منطقه است.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان با بیان این که فیبر دوم منجر به شبکه پایدار خواهد شد، خاطرنشان کرد: فیبر گذاری در این مسیر انجام شده و اتصالات بزودی وصل و دو مسیره خواهد شد که رضایت مندی کامل مردم را بدنبال خواهد داشت و هرگاه هر کدام از فیبرها دچار قطعی شوند، فیبر دوم به یاری ارتباطات منطقه خواهد آمد.

به گفته یگانه، فیبر دوم منطقه احمدی تا پایان خردادماه کامل می‌شود و به این ترتیب قطعی ارتباط و اینترنت در این منطقه به حداقل ممکن خواهد رسید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا