پیام تسلیت استاندار هرمزگان به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)

استاندار هرمزگان با صدور پیامی فرارسيدن چهاردهم خرداد، سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.

دکتر فریدون همتی در این پیام آورده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

امام خمینی، یک حقیقت همیشه زنده است. (مقام معظم رهبری)

 

فرارسیدن چهاردهم خرداد، سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) را به ملت شریف ایران اسلامی به خصوص مردم ولایتمدار استان هرمزگان تسلیت عرض می نمایم.

 

حضرت امام خمینی(ره) با تکیه بر قدرت لایزال الهی در راستای تحقق آموزه های گرانقدر پیامبر بزرگوار اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) گام برداشت و در این مسیر ملت بزرگ ایران پیرو مرجع عالیقدر و امام خود بود.

 

امام راحل عظیم الشأن با کلام نورانی خود که برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) بود، بیداری عظیمی رقم زد که منجر به سرنگونی رژیم طاغوت و برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر آموزه‌های اصیل اسلامی شد که این دستاورد بزرگ، استقلال و آزادی را برای مردم ما به ارمغان آورد.

 

انقلاب اسلامی ایران از مهمترین و اثرگذارترین رویدادهای تاریخ است که با رهبری مدبرانه و حکیمانه امام خمینی(ره) رقم خورد و اثرات آن در بسیاری از نقاط عالم انعکاس یافت.

 

امام راحل در طول دوران حیات با برکت خویش الگوهای اخلاقی و رفتاری بسیاری را برای همگان به جای گذاشت به شکلی که در کنار اقتدار و قاطعیت در برابر مستکبرین و دشمنان، زندگی ایشان سرشار از ساده زیستی و ارتباط صمیمانه با مردم و به خصوص قشر مستضعف بود.

 

ملت ایران پس از ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در چهاردهم خرداد سال ۱۳۶۸ با حضور میلیونی در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر ایشان، اوج علاقه به یک رهبر و مرجع عالیقدر را نشان دادند و این مراسم ثابت کرد که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برای همیشه تاریخ در قلب ملت ایران و آزادی خواهان جای دارد.

 

امروز پس از گذشت ۳۲ سال از ارتحال ملکوتی و جانگداز امام راحل، یاد و نام و آرمان‌های بلند ایشان در میان مردم ایران و دوستداران امام خمینی(ره) در سراسر جهان زنده و ماندگار است. 

 

راه و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)، توسط خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری، استمرار یافته و ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته به قله های پیشرفت برسد.

 

فریدون همتی

استاندار هرمزگان

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا