بازدید استاندار هرمزگان از پروژه های عمران شهری در جاسک

استاندار هرمزگان از پروژه های عمران شهری در شهرستان جاسک بازدید کرد.

دکتر فریدون همتی در بازدید از پروژه های عمران شهری در جاسک با تاکید بر حفظ منابع طبیعی این شهرستان، عنوان: با استفاده از ظرفیت و امکانات نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، بوستان جنگلی ۱۶ هکتاری جاسک می تواند به مرکز تفریحی، گردشگری، ورزشی و فرهنگی مناسبی برای شهروندان و گردشگران از جمله رستوران ، کافی شاپ ، پارک آبی ، رینگ دوچرخه سواری و سایر امکانات تفریحی تبدیل شود.

همتی گفت: تعامل مناسب نیروهای نظامی با مجموعه دولت در استان همواره به اقدامات بسیار خوبی در جهت رفاه حال مردم انجامیده است. 

وی تاکید کرد: این بوستان باید هر چه سریعتر فعال شود.

دکتر همتی استاندار هرمزگان و فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ولایت شهرستان جاسک از چند پروژه در دست احداث بازدید و در جهت همکاری دوطرفه برای رفع مشکلات آنان تبادل نظر کردند.

استاندار هرمزگان همچنین در بازدید از روند اجرایی پارک سنگ سیاه در جاسک، بر اتمام این پروژه تا هفته دولت سال جاری تاکید کرد.

استاندار هرمزگان همچنین از مرکز خدمات جامع سلامت سیدمحمدعلی حسینی در شهرستان جاسک بازدید کرد.

دکتر همتی در این بازدید ضمن قدردانی از خیران حوزه سلامت، بر بهره گیری از توان این قشر نیک اندیش برای تکمیل برخی تجهیزات مورد نیاز این مرکز تاکید کرد.

دکتر فریدون همتی در بازدید از بندر گوگسر در شهرستان جاسک، سواحل مکران در شرق هرمزگان را دارای فرصت‌های متعدد برای ایجاد اشتغال‌ و درآمدزایی برای مردم دانست و بر لزوم برنامه‌ریزی در این راستا تاکید کرد.

وی همچنین از آماده شدن بندر و گمرک گوگسر برای فعالیت و راه اندازی خبر داد و افزود: با توجه به فراهم شدن امکانات مورد نیاز، به زودی بندر و گمرک گوگسر جهت انجام فعالیت‌های تجاری و ملوانی فعال خواهد شد تا مردم بتوانند از مزایای این بندر و گمرک در شرقی ترین منطقه هرمزگان بهره‌مند شوند.

استاندار هرمزگان افزود: در طول نوار ساحلی استان هرمزگان بنادر و گمرکات مختلف در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا