مردم متدین، انقلابی و با بصیرت استان هرمزگان حضوری حماسی در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد داشته باشند

استاندار هرمزگان با بیان اینکه شور و نشاط خوبی برای حضور در انتخابات در سطح استان هرمزگان شکل گرفته است، گفت: مردم ما همواره در کنار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند و به اهمیت اداره کشور و تضمین منافع ملی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات توجه دارند.

دکتر فریدون همتی پس از نشست استانداران سراسر کشور که به صورت ویدئو کنفرانس، با حضور وزیر کشور، معاونین این وزارتخانه و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات کشور برگزار شد، عنوان کرد: در این نشست وضعیت آمادگی، پشتیبانی، برنامه‌ریزی، تعداد شعب رای گیری و تمهیدات پیشگیری از بیماری کرونا در راستای برگزاری انتخابات در سراسر کشور، مطرح و بررسی شد.

وی ادامه داد: همچنین تلاش در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم، مورد تاکید قرار گرفت.

استاندار هرمزگان، دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را بسیار مهم برشمرد و افزود: مردم با مشارکت در این دو انتخابات، مدیران اجرایی چهار سال آینده کشور در دولت و همچنین مدیریت شهری و روستایی را انتخاب می‌کنند.

همتی با بیان اینکه کشور متعلق به همه مردم است و همه در آن نقش داریم، تصریح کرد: مردم برای انتخاب رئیس جمهور و تشکیل دولت آینده و همچنین انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، مسئولیت مهمی بر عهده دارند.

وی حضور در انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: همه تکلیف و وظیفه داریم از حق رای خود استفاده و در انتخابات شرکت کنیم و باید در راستای انجام این وظیفه، حضوری باشکوه در انتخابات داشته باشیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه شور و نشاط خوبی برای حضور در انتخابات در سطح استان هرمزگان شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: مردم ما همواره در کنار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند و به اهمیت اداره کشور و تضمین منافع ملی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات توجه دارند.

همتی اظهار داشت: اقشار مختلف به ویژه جوانان با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، یکدیگر را برای حضور در انتخابات دعوت کنند.

وی اضافه کرد: ملت ایران اسلامی که همواره در همه شرایط پشتیبان انقلاب اسلامی بوده‌اند در این انتخابات نیز با حضور خود، موفقیت و سربلندی دیگری برای ایران اسلامی رقم خواهند زد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: از مردم متدین، انقلابی و با بصیرت استان هرمزگان دعوت می‌نمایم تا حضوری حماسی در روز جمعه ۲۸ خرداد در انتخابات داشته باشند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا