مقصر واقعی وضعیت موجود مدیران دانشگاه علوم پزشکی هستند، نه استاندار

بیماریابی ضعیف و ندادن خدمات درمانی درب منازل و نفرستادن پرستاران و پزشکانی که در کادر اداری مشغول دورکاری هستند به بخش‌های درمانی به اضافه واکسیناسیون عمومی در کشور علت اصلی مرگ و میر ، گسترش و ریشه دواندن بیماری کرونا هستند که همه این مسئولیت‌ها جزء وظایف وزارت بهداشت و مدیران دانشگاه علوم پزشکی است ، حتی به بخش خصوصی در جزیره کیش وزارت بهداشت مجوز وارد کردن واکسن نداد ، نمی‌شود به اسم مهار کرونا به مدت چند سال «کسب و کار» و زندگی مردم را تعطیل کرد.

امروزی که فشار افکار عمومی سنگین شده بر مدیران سیستم درمان که سالیان سال است، مردم هرمزگان طعم و تجربه تکیه زدن آنها به صندلی‌های مدیریت درمانی را چشیده‌اند به جای پاسخگویی در قبال وضعیت موجود ، اصلاح رویکرد و ندادن خدمات درمانی بعد از بالا گرفتن انتقادات در کمال ناباوری برای سفیدسازی و انحراف افکار عمومی، رسانه‌های زنجیره‌ای هم سوء با دانشگاه علوم پزشکی که همواره در پوشش تکذیبیه‌ها و مطالبی که بر علیه مردم هرمزگان موضع‌گیری میشد از سمت دانشگاه کوتاهی نکردند ، آمدند یک‌صدا «استاندار» را با کمال تعجب مقصر وضعیت کنونی کرونایی معرفی می‌کنند!! تا بار دیگر بتوانند «پزشک مدیران» عزیز دانشگاه علوم پزشکی را حتی از پاسخگو بودن تبرئه کنند.
حالا چندتا سؤال دارم از «مدیر پزشکان» یادتان هست زور شما در جذب واکسن ۴۰ دانه بود، کسیکه برای مردم و کادر درمانی واکسن تهیه کرد استاندار بود، کسی که طی مدت کوتاه چند ساله به اندازه ۳۰ سال گذشته بیمارستان و بخش درمانی را در هرمزگان گسترش داد استاندار بود، کسی که اعتماد خیرین را جلب کرد کلی کمک گرفت کی بود و چه مجموعه رفتارهایی با خیرین هرمزگانی کردید شما مدیر پزشکان که دیگر کمک نکردند؟ …. حتی آمبولانس‌هایی که زیر آفتاب افتاده گفته می‌شود خراب شدند آنهم جای بررسی دارد که ماشین بنز صفر چطور طی این چند سال خراب شده و قابل تعمیر نیست را استاندار (همتی) مگر جذب نکرده بود ، چه کسی باید از آنها نگه‌داری می‌کرد و نکرد؟…اگر انصاف ندارید حداقل برای شعور افکار عمومی احترام قائل شوید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا