مشارکت بیش از ۵۸ درصد مردم هرمزگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

استاندار هرمزگان از مشارکت بیش از ۵۸ درصد مردم هرمزگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

دکتر فریدون همتی از حضور پرشکوه، با بصیرت و امیدآفرین مردم هرمزگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: مردم هرمزگان با حضور حداکثری در این انتخابات، حماسه‌ای ماندگار خلق کردند.

وی از مشارکت بیش از ۵۸ درصد مردم هرمزگان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: از مجموع ۶۹۱ هزار و ۴۰۷ رای مأخوذه در انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان، ۴۳۶ هزار و ۱۶۴ نفر به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رای دادند و ایشان با رای حداکثری هم در استان هرمزگان و هم در سراسر کشور، به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران، انتخاب شدند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: همه وظیفه داریم به رئیس جمهور منتخب ملت ایران، کمک کنیم و تلاش کنیم با حمایت از دولت جدید، خواسته‌های به حق مردم تحقق پیدا کند.

همتی اظهار داشت: دولت ها با مشارکت و همکاری مردم می‌توانند مشکلات را حل کنند و همه وظیفه داریم در هر جایگاهی با کار و تلاش و فعالیت، دولت را یاری کنیم.

وی گفت: بار دیگر از حضور حماسی و باشکوه مردم هرمزگان در انتخابات و همچنین از مجموعه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در هرمزگان برای کار و تلاش شبانه‌روزی در این راستا، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا