افتتاح ۲۴ پروژه اقتصادی، تولیدی و زیربنایی در مناطق آزاد کیش و قشم

۲۴ پروژه اقتصادی، تولیدی و زیربنایی در مناطق آزاد کیش و قشم در استان هرمزگان، با دستور دکتر روحانی رئیس جمهور و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس و با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، به بهره‌برداری رسید.

۱۵ پروژه تولیدی و زیربنایی در منطقه آزاد قشم افتتاح شد که ارزش سرمایه‌گذاری آنها ۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان است و برای ۸۸۰ نفر شغل ایجاد می کند.

در منطقه آزاد کیش نیز، ۹ طرح اقتصادی و تولیدی به بهره‌برداری رسید که ارزش سرمایه گذاری آن ها یک هزار و ۸۶۲ میلیارد تومان و ۲۲میلیون یورو است و برای ۳۷۵ نفر فرصت شغلی ایجاد می کند.

همچنین عملیات اجرایی ۱۰ پروژه در منطقه آزاد کیش با اعتبار سرمایه گذاری سه هزار و ۵۷۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی یک هزار و ۶۸۶ نفر و ۱۴ پروژه در منطقه آزاد قشم با اعتبار سرمایه گذاری هفت هزار و ۳۲۸ میلیارد تومان و اشتغالزایی یک هزار و ۹۳۶ نفر با دستور رئیس جمهور آغاز شد.

دکتر فریدون همتی پس از افتتاح پروژه‌های اقتصادی و تولیدی در مناطق آزاد کیش و قشم که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با دکتر روحانی رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، عنوان کرد: انتخابات در استان هرمزگان با نظم، امنیت و برنامه‌ریزی خوب، همدلی و مشارکت گسترده و حداکثری مردم برگزار شد.

وی ادامه داد: حضور باشکوه مردم هرمزگان و دیگر هموطنان در سراسر کشور در انتخابات، نشان دهنده روحیه ولایتمداری، مسئولیت پذیری و توجه آنها به اهمیت انتخابات است که این مشارکت بسیار ارزشمند را رقم زد و از همه مردم به ویژه در استان هرمزگان برای این این حضور شکوهمند، تشکر و قدردانی می کنم.

استاندار هرمزگان با تبریک به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب ملت ایران و آرزوی موفقیت برای ایشان، افزود: همه وظیفه داریم با همکاری و حمایت از رئیس جمهور منتخب ملت ایران و دولت جدید، در راستای ارتقای ارائه خدمات و رفاه بیشتر مردم نقش آفرین باشیم.

همتی در ادامه با بیان اینکه استان هرمزگان در افتتاح پروژه‌های ملی به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور، حضور پررنگی داشته است، تصریح کرد: پروژه‌های بزرگ و مهم دیگری نیز در استان وجود دارد که به تدریج افتتاح خواهند شد.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان مستعد سرمایه‌گذاری است و تقاضاهای فراوانی برای سرمایه‌گذاری در این استان وجود دارد، گفت: سراسر استان هرمزگان، جزایر و مناطق آزاد قشم و کیش در این استان، از جذابیت فوق‌العاده برای سرمایه‌گذاری برخوردار هستند و این امر در همه نقاط استان قابل ملاحظه است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: هرمزگان از استان های پرجاذبه برای سرمایه‌گذاری است و با سرمایه‌گذاری ها در بخش‌های صنعت و معدن، کشاورزی، نفت و گاز، پالایشگاه، پتروشیمی و بنادر تحولات خوبی در هرمزگان به وجود آمده و همچنان این روند ادامه دارد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا