قدردانی مشاور وزیر و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور از مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

محمد حسن انصاری مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور از فاطمه رکن الدینی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان و رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان هرمزگان و مجموعه پرسنل اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان به منظور ساماندهی امر اطلاع رسانی و تبلیغات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی کرد.

در این لوح تقدیر خطاب به فاطمه رکن الدینی مدیرکل روابط عمومی استانداری و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات هرمزگان آمده است:

گفتمان انقلاب اسلامی در آستانه ورود به قرن پانزدهم هجری، برگ زرین دیگری را در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت و حضور همدلانه و پرشور مردم در صحنه انتخابات ۲۸ خرداد، نمودی از درخشش جمهوریت به عنوان پایه نظام جمهوری اسلامی ایران را متجلی کرد.

نجابت مردم ایران اسلامی دیگر بار، در تاریخ این ملت آگاه و رشید، در آوردگاه انتخابات ۱۴۰۰ جلوه ای نمایان یافت و با صدایی رسا و استوار به جهانیان نشان داد که رمز قدرت جمهوری اسلامی ایران در وحدت، همدلی و انسجام و همبستگی عمومی است.

در این میان نقش سرکار عالی به عنوان رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، در هماهنگی رسانه ای انتخابات ۱۴۰۰ از جمله در عرصه تلاش برای جلب مشارکت عمومی، اطلاع رسانی روند اجرایی انتخابات در استان، تعامل با رسانه ها، زمینه سازی فعالیت حرفه ای اصحاب رسانه و تعامل با این بخش و همچنین حرکت در راستای افزایش سطح اعتماد عمومی جامعه برای سعادت و پیشرفت ایران اسلامی با هدف صیانت از آراء و رعایت حق الناس شایسته تقدیر است.

بر این اساس از مساعی ارزشمند سرکار عالی و همکاران محترم و سخت کوش اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان سپاسگزاری می نمایم.

سلامت و سعادتمندی آن خواهر گرامی و همکاران محترم را از خداوند متعال آرزومندم.

محمد حسن انصاری

مشاور وزیر و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا