عملیات احداث بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی بندرعباس با تمام توان و به طور شبانه‌روزی با یک کار جهادی در حال انجام است

استاندار هرمزگان گفت: استان هرمزگان در حال تجربه پیک دوم شیوع بیماری کرونا است.

دکتر فریدون همتی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان که با حضور دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، عنوان کرد: استان هرمزگان در حال تجربه پیک دوم شیوع بیماری کرونا است که عمده دلیل آن ناشی از رفت و آمدها، دید و بازدیدها، دورهمی ها و مراسم هاست.

وی با اشاره به شرایط امکانات بیمارستانی در هرمزگان، ادامه داد: در چهار سال اخیر، اضافه شدن نزدیک به دو هزار تخت جدید بیمارستانی در قالب توسعه بیمارستان‌های موجود و احداث بیمارستان های جدید در استان هرمزگان، آغاز شد که بخشی از آنها به بهره‌برداری رسیده و بخشی دیگر در حال احداث و تکمیل است.

استاندار هرمزگان افزود: بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس با دستور رئیس جمهور و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، به سرعت از نظر ساختمانی آماده خواهد شد و وزارت بهداشت نیز برای تجهیزات آن کمک خواهد داشت تا این بیمارستان به عنوان یک زیرساخت درمانی خوب برای عموم مردم مورد استفاده قرار گیرد.

همتی تصریح کرد: عملیات احداث بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی بندرعباس با تمام توان و به طور شبانه‌روزی با یک کار جهادی در حال انجام است و منابع اعتباری این پروژه بزرگ و مهم، به اندازه کافی تامین شده است.

وی گفت: همه تلاش‌ها در حال انجام است تا فاز نخست این بیمارستان، تا مهر ماه سال جاری، آماده بهره‌برداری شود.

استاندار هرمزگان بر لزوم تامین کافی کیت تشخیص کرونا، منابع مالی دانشگاه علوم پزشکی و واکسن کرونا در هرمزگان تاکید کرد و بیان داشت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با همکاری مردم، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هرمزگان افزایش یابد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

The Instagram Access Token is expired, Go to the Theme options page > Integrations, to to refresh it.
دکمه بازگشت به بالا